oj oj OJ! På torsdag smäller det!

Medlem
oj oj OJ! På torsdag smäller det!

Äntligen dags för BC2, denna underbara spelserie som haft mig klistrad sedan 1942 (inte året, utan titeln.. ), på torsdag smäller det högt!

Jag har givetvis förbokat det för limited edition samt på gamestop då man får en AKSU-74 upplåst med!

Ses på slagfältet grabbar och tjejer!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Härligt!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Medlem

Beställde mitt LE-exemplar till Ps3 precis, ses på slagfältet!

Medlem

hoppas jag hinner få en trasig box som jag köpt av en och hinna laga den och skaffa spelet tills dess, så ses vi på xbox slagfältet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hoppas min dator pallar det, ifall den gör det så cya in the heat of the battle.

Medlem
Inaktiv

Om någon vill lira i Squad (med mic så klart) på Xbox 360 , så adda mig.

GT: zaphiren


signatur

War never changes.

Medlem

Dem där feta amerikanarna på andra sidan pölen har spelet idag (2 dagar tidigare release) och verkar älska det.

Kan knappt vänta!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

tror jag får mitt imorgon då det vart skickat igår:D

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

tror jag får mitt imorgon då det vart skickat igår:D

Vart ifrån?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hm... köpte mitt på steam och just nu står det 1d17h left.... så jag får lira på fredag?

Medlem

Tjena
Svårt förväntansfull nu, vill bara komma igång att spela på servrarna. Då jag förbeställde mitt på EA så har jag haft det i några dagar och kunde spela igenom singelplayer delen igår. Tog en kväll så var man klar med den delen. Hade iofs aldrig spelat singel delen om det inte var för att servrarna inte startat ännu för multiplayer.
Men jag blir inte helt klok på alla olika datum som står. Till och med på Electronic arts hemsida står det den 4'e Mars men även den 5'e Mars på vissa ställen. Dessa två datum dyker även upp på nätet så jag vet inte vad man skall tro. Hoppas självklart på den 4'e. Någon som verkligen vet?

Medlem

http://www.electronicarts.se/news/67016/

Det här måste betyda 00.01 ikväll

Lasse

Medlem
Skrivet av lagu:

http://www.electronicarts.se/news/67016/

Det här måste betyda 00.01 ikväll

Lasse

Tack Lagu, skall de tävla så bör ju det helt klart vara igång i multiplayer.

Medlem

Kört igenom singleplayer, bästa singleplayer på år!
På de flesta ställena i spelet tycker jag att Crysis ligger under då det handlar om grafik (kör maxat i inställningarna), både då det handlar om hur vackert det är samt hur pass bra optimerat det är. Flyter på som en dröm. Crysis, du är slagen!

Kommer lätt spela igenom singleplayer kampanjen flera gånger, vilket är väldigt ovanligt för mig som enbart brukar köra multiplayer.

Man får sitta och testa och se då servrarna kommer igång nu då.

edit: multiplayer är igång.

Medlem

Fick det idag från game.se!

Medlem

damn, all stats som jag kört ihop under dagen nu har resettat, och alla mina gadgets och allt är borta (även M1:an som man fick med koden man knappa in). vad är detta...

Inaktiv

mitt kommer imorgon! can't wait. haft lite abstinens sen demon försvann, hehe...

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Fick det idag från game.se!

You lucky cheese!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av Efraim:

damn, all stats som jag kört ihop under dagen nu har resettat, och alla mina gadgets och allt är borta (även M1:an som man fick med koden man knappa in). vad är detta...

Kanske för spelet inte är släppt ännu, och du fick din skiva för tidigt.

Medlem

F*n ta alla som redan har fått sitt ex! ^^

Medlem

Spelet är skickat, imorgon smäller det;)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av ClucKe:
Skrivet av Efraim:

damn, all stats som jag kört ihop under dagen nu har resettat, och alla mina gadgets och allt är borta (även M1:an som man fick med koden man knappa in). vad är detta...

Kanske för spelet inte är släppt ännu, och du fick din skiva för tidigt.

Flertalet som jag lirade med/mot som låg på rank 5-6 då när mitt resettade.

edit: allt funkar kanon nu. grymt

Medlem

Hej såg att tyskar var inne och spelade nu, men det var en från STS så det är väl hacking på gång för dom ska väl ha spelet samtidigt som oss

Medlem

Torsdag? Nej fan för mig började det smälla i onsdags. Webhallen ftw.

Riktigt bra action och underbar miljö. Jäkla kul MP.

Medlem

Jävla skräpspel... man borde inte släppa ett spel när man vet att det är så mycket kvar att fixa...

Då är det bättre att göra som Blizzard och släppa spelen "när det är klart"

Blir så trött på DICE, jag köper spelet och så ser det ut SÅ HÄR!!!
Min dator ska inte ha några prestandaproblem och jag har dom nyaste drivrutinerna...

Medlem

Hej jag har inga grafikproblem men har svårt att ansluta till servrar, men dom är väl fulla så här i början innan alla claner har fått upp sina

Medlem
Skrivet av MilleX:

Spelet är skickat, imorgon smäller det;)

Hade visst fel, spelet kom inte:evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

rubriken skulle varigt, "På torsdag, skiter de sig" för det gjorde de för mig, kommer inte in på någon server, jo efter 100 försök o när man väll är inne laggar de som... jaa


signatur

Snusar till varje pris!

12
Skriv svar