Old Swedish Gunners

Medlem
Old Swedish Gunners

OSG är en dataspelsklubb för vuxna människor med stort intresse för spel och multimedia. Vi startade föreningen i maj 2008 och har haft många olika utseenden och stilar sedan dess. Idag har vi ett forum för diskussioner och aktiviteter online. För att gå med i klubben behöver du bara registrera dig på vår hemsida och vara minst 18+. Naturligtvis räknar vi med att du brinner för samma intresse som oss och har barnasinnet i behåll. Välkommen!

Vi har egen TS och bad company 2 server, som för tillfället enligt Gametracker är Sveriges populäraste server och dessutom ligger på plats 39 i världen. Vi håller hårt på reglerna och har en trevlig skara stammisar.

Vi spelar mycket annat också som t ex borderlands, l4d2 och starcraft 2. Framöver kommer det säkert bli en del som kör igång med Guild wars 2 och Old republic.

www.oldswedishgunners.se


signatur

//mvh

18+ Halleluja! Precis vad jag letar efter!

Inte för att jag tror att alla medlemmar är 18+, ingen kan ju hindra någon från att ljuga om sin ålder, men bara det är SERIÖST spel på servern OCH teamwork så är jag nöjd!

Jag registrerar mig snart.

Medlem

Nu har vi en 32-manna mixedmodes Old Swedish Gunners BF3 server som rullar, hoppa in och skjut några gamlingar men akta er för rullatorerna


signatur

It´s a trick, get an axe.

1
Skriv svar