Project Reality 0.6 - två veckor senare

Medlem
Project Reality 0.6 - två veckor senare

Nu har det gått två veckor sedan 0.6 släpptes. Själv tycker jag att det bara blir bättre och bättre! Tur att vädret varit kasst så man kunnat med o spela

Har du inte testat? http://www.realitymod.com/

Så vad tycker ni om 0.6 ?

Inaktiv

Har testat det ett fåtal gånger och jag vet att det är "realistiskt" med en oändlighet som spawn time.
Men jag får spatt bara jag väntar i 20s och den ökar desto längre man kommer in i spelet (Längsta för mig är 1.30min).

Iof så lägger man mer tid på att stealtha då man inte vill dö.

3.5 av 5 från mig.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem
Skrivet av Pascal:

Har testat det ett fåtal gånger och jag vet att det är "realistiskt" med en oändlighet som spawn time.
Men jag får spatt bara jag väntar i 20s och den ökar desto längre man kommer in i spelet (Längsta för mig är 1.30min).

Iof så lägger man mer tid på att stealtha då man inte vill dö.

3.5 av 5 från mig.

Anledningen till att du får så hög spawntime är att du skjuter civila. Japp, du hörde rätt. I PR 0.6 så har Insurgurents fått en spelbar civilian- klass. Om en motståndare skjuter ihjäl en civil får han ökad spawntime med en minut. Dessutom förlorar hans lag 10 tickets och Insurgurent- laget får en ökning med 10 tickets. Endast knivningar av civila är tillåtna för att "simulera ett gripande". Men sen finns det undantag; man får skjuta ihjäl civila som sitter i ett fordon eller klättrar på en stege.

Inaktiv

nice det visste jag inte, skall kolla upp det.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem

Vad är skilnaden mellan Vanliga BF2 Och denna Mod , laddar ner den nu. xD


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

Vad är skilnaden mellan Vanliga BF2 Och denna Mod , laddar ner den nu. xD

Skillnaden är stor. PR fokuserar på realism. När du blir skjuten blöder du, ser suddigt, hostar och tillslut blir du medvetslös och sedan dör du om du inte får vård i tid. Du kommer att vara mer rädd om livhanken än du någonsin varit i BF2 vanilla

Några saker som gör att jag gillar PR allra mest är: Väldigt lång viewdistance, bra Squadplay, vapnen, fordonen och kartorna.

Läs gärna guiden innan du börjar spela: http://guide.realitymod.com/index.php?title=Manual

Medlem

Alltså jag provade PR nuss fatta inte hur man får nua Kit's fråga alla bara dissa mig kan nån hjälpa mig ? värkar vara kul när man får nua kit's har bara 3 typ :S


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

1. Joina en squad (ingen squad inget kit)
2. Requesta kit (jag har det på T) vid en APC, en suply drop, rally point eller vid mainbase.
3. Finns kitet kvar så får du det annars får du en förklaring om att det kitet redan är använt av nån annan.
4. För att ta upp kitet som hamnar framför dig på marken om du får det så byt kit med den tangent som du har det inställt på. (jag har G)

Spelare på PR servrar vill bara att du ska läsa manualen innan du börjar spela därför dissar de dig. Det är väl inte för mkt begärt?

Medlem

Tack ska prova det xD


signatur

Remember remember the fifth of November

1
Skriv svar