........

.........

Förladda spelet, gå in i ditt spelbibliotek i Origin, klicka på "i", inne på den sidan står det när spelet låses upp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av walter_iego:

Förladda spelet, gå in i ditt spelbibliotek i Origin, klicka på "i", inne på den sidan står det när spelet låses upp.

Sry om ja är trög alltså hahaha men "klicka på "i" ? Ser inget "i" hahah

I ditt spelbibliotek finns det framsidor till spelen. Klicka på ett av dessa omslag, i det här fallet borde du ha BF4 i ditt bibliotek redan nu. När du klickar på bilden dyker det upp en pop-up ruta med ett "i" på (information). Klicka på det så kommer du rätt.

Om du ska ladda ned öppna betan först, måste du ladda ned spelet först, och sedan titta i biblioteket.

Hoppas du fick lite hjälp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av walter_iego:

I ditt spelbibliotek finns det framsidor till spelen. Klicka på ett av dessa omslag, i det här fallet borde du ha BF4 i ditt bibliotek redan nu. När du klickar på bilden dyker det upp en pop-up ruta med ett "i" på (information). Klicka på det så kommer du rätt.

Om du ska ladda ned öppna betan först, måste du ladda ned spelet först, och sedan titta i biblioteket.

Hoppas du fick lite hjälp.

Sry alltså men tror ja fan är dum i huvudet haha

Först (just in case) har INTE förbokat eller något i den stilen så har inget bf4 i mitt bibliotek what so ever ^^ . Har kollat igenom alla sidor på oregin nu som finns men hittar inget om Bf4 open beta download (förutom en barr högst upp på origin nu) som säger just d att: Spela Bf4 öppna betan - kommer 4e oktober annars är d bara alternativ att köpa spelet ^^

Så förstår inte riktigt vart eller hur ja ska hitta "i,et" eller ladda hem det : )
Sry om ja tvingar dig göra en facepalm genom ditt huvud nu hahah men wtf ^^

Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av walter_iego:

I ditt spelbibliotek finns det framsidor till spelen. Klicka på ett av dessa omslag, i det här fallet borde du ha BF4 i ditt bibliotek redan nu. När du klickar på bilden dyker det upp en pop-up ruta med ett "i" på (information). Klicka på det så kommer du rätt.

Om du ska ladda ned öppna betan först, måste du ladda ned spelet först, och sedan titta i biblioteket.

Hoppas du fick lite hjälp.

Sry alltså men tror ja fan är dum i huvudet haha

Först (just in case) har INTE förbokat eller något i den stilen så har inget bf4 i mitt bibliotek what so ever ^^ . Har kollat igenom alla sidor på oregin nu som finns men hittar inget om Bf4 open beta download (förutom en barr högst upp på origin nu) som säger just d att: Spela Bf4 öppna betan - kommer 4e oktober annars är d bara alternativ att köpa spelet ^^

Så förstår inte riktigt vart eller hur ja ska hitta "i,et" eller ladda hem det : )
Sry om ja tvingar dig göra en facepalm genom ditt huvud nu hahah men wtf ^^

Ingen fara

Jag har tillgång till den exklusiva betan, och då fanns BF4:an redan i mitt spelbibliotek.

Det verkar som om du måste vänta till imorgon innan du ens kan ladda ned det. Kanske finns det någon annan här på FZ som har bättre koll på det.

I vilket fall som helst så är det en trevlig beta. "Domination"-servrarna funkar bäst om du frågar mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tror inte man kan pre-loada den öppna betan, du får nog snällt vänta tills kl. xx.xx imorrn.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Exclusive Beta Rollout Times (October 1st):

PC: Live now!
Xbox 360 world-wide: 2-6 a.m. PDT
PlayStation 3 (Europe): 7-11 a.m. PDT
PlayStation 3 (US): 3-7 p.m. PDT

Open Beta Rollout Times (October 4th):

PC: 1 a.m. PDT/9 a.m. UTC
Xbox 360 world-wide: 2-6 a.m. PDT
PlayStation 3 (Europe): 7-11 a.m. PDT
PlayStation 3 (US): 11 a.m. PDT

Ser ut som den öppna betan börjar klockan 10 på förmiddagen, precis som den exklusiva gjorde.
Men flera sidor som tar upp betan skriver att bara de som har Premium, bokat spelet etc är de som kunnat pre-loada spelet.

Medlem

10 på förmiddagen stämmer enligt preliminära planer.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Hittar inget heller om att pre-loada spelet så det kommer bli kanon att tanka ner det hela fredagen i 23kb i sekunden samtidigt med alla andra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Jag avinstallerade precis, de bästa servarna funkar inte längre, så jag skippar att spela Betan mer. Det verkar som om det är något krux med punkbuster, det är därför som det står "loading" i tid och otid.

Jag köper spelet när det kommer ut. Det ska bli kul att se den färdiga versionen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av walter_iego:

Jag avinstallerade precis, de bästa servarna funkar inte längre, så jag skippar att spela Betan mer. Det verkar som om det är något krux med punkbuster, det är därför som det står "loading" i tid och otid.

Jag köper spelet när det kommer ut. Det ska bli kul att se den färdiga versionen.

Fick du: "ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Bananabraaken' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe"?

Får det i bf3 till och med


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av walter_iego:

Jag avinstallerade precis, de bästa servarna funkar inte längre, så jag skippar att spela Betan mer. Det verkar som om det är något krux med punkbuster, det är därför som det står "loading" i tid och otid.

Jag köper spelet när det kommer ut. Det ska bli kul att se den färdiga versionen.

Fick du: "ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Bananabraaken' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe"?

Får det i bf3 till och med

Nej, det var inte det. Första gången jag testade var det ett DirectX, fel, sedan ikväll stod det något om Punkbuster. Sedan var det, det oändliga malandet på alla servrar. Spelet laddade inte ordentligt. Det funkade bra på en server igår, men den var stängd idag.

Jag är övertygad om att vi inte får sådana problem i slutet på månaden när BF4 släpps.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Punkbuster-problemet är de medvetna om, men rekommenderar just nu att man installerar om Punkbuster. jag har inga sådana problem iallafall längre.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Kliar i fingrarna och det står: "BF4 kommer snart: Spela Gratisbetan!"....men HUR?

Edit: hm.. får behärska mig, det verkar på g enligt hemsidan


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nån som lyckats komma in i Open betan via Origin än?


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

ptr
Medlem
Skrivet av godsaveme:

Nån som lyckats komma in i Open betan via Origin än?

Nopes, hittar fortfarande bara "Battlefield 4 - Kommer Snart: Spela gratisbetan", men ingenstans där man kan börja ladda hem betan

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av godsaveme:

Nån som lyckats komma in i Open betan via Origin än?

Nopes, hittar fortfarande bara "Battlefield 4 - Kommer Snart: Spela gratisbetan", men ingenstans där man kan börja ladda hem betan

Näe men det här kunde man väl ge sig fan på, här har man suttit och längtat och väntat och när man väl tror att man ska få chansen att grabba tag i det man väntat så länge på så serveras man istället en pungspark och får vänta lite längre..


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

Access rullar ut gradvis. Har ni inte tillgång än så kommer det snart. Om det finns ytterligare förseningar är inte det något jag vet om.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Sitter med TeamViewer mot datorn hemma, redo att börja ladda hem betan från jobbet. Ingen tillgång ännu dock. Översätter man PC realeasen till vår tid skulle den släppas kl 11?

Medlem
Skrivet av Adezj:

Sitter med TeamViewer mot datorn hemma, redo att börja ladda hem betan från jobbet. Ingen tillgång ännu dock. Översätter man PC realeasen till vår tid skulle den släppas kl 11?

You go girl!!

OT taget från : https://help.ea.com/article/battlefield-4-beta-release-times

Open Beta (October 4th):
The Battlefield team is hard at work getting the Open Beta live.

The beta will be rolling out worldwide over the course of the day, and won't necessarily be made available at the same time across platforms. Be sure to keep checking back here for the latest updates.

You can always check to see if you have access to the game by logging out and logging back in to your Origin client.

Känner väll att relog är lite onödigt bara testa gå in på Bf4 battlelog så märker man när det funkar

Uppe nu!! Game on

Medlem

Det går att ladda ner nu. Finns på startsidan i Origin.
Hooray!

Medlem
Skrivet av TheShab:

Det går att ladda ner nu. Finns på startsidan i Origin.
Hooray!

Tyvärr inte här ännu...

Jag har laddat ner det dock så när jag ska spela kommer jag till en sida där det står You dont have access yet sen GET ACCESS...... ????

VIA origin..

1
Skriv svar