Sikta med flygplan

Medlem
Sikta med flygplan

Någon som har koll på siktet för MG-elden från flygplanen? Man noterar ju den där ringen men samtidigt har vi de två flytande horisontella linjerna. Vilken/vilka ska man gå efter egentligen?

Medlem

Finns ju spårljus.. kulorna kommer för övrigt där mitten av ringen är... sen när man flyger så får du sikta framför....speciellt om fienden svänger..


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem

Vad är det för 'ring' ni pratar om? Den enda 'ring' jag sett är när man flyger helikopter och den har jag ingen aning om vad den är till för.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Typ ringen som visar vart nosen pekar, fast jag tycker fortfarande det är skummt att de horsontella linjerna rör på sig i flyplan, de har ju och har inte haft dumpmissiles heller.

Den dr ringen du menar Burglar är till för att hovra, när ringen är i mitten så hovrar du.

Medlem
Skrivet av XCan:

Den dr ringen du menar Burglar är till för att hovra, när ringen är i mitten så hovrar du.

Grymt! tack så mycket
Helt otroligt att jag aldrig gjort den kopplingen förut :S Man har ju liksom lirat en stund


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:
Skrivet av XCan:

Den dr ringen du menar Burglar är till för att hovra, när ringen är i mitten så hovrar du.

Grymt! tack så mycket
Helt otroligt att jag aldrig gjort den kopplingen förut :S Man har ju liksom lirat en stund

Äsch, den bara gör allt svårare för mig, ingenting man utnyttjar ändå, känsla > cpringen.

1
Skriv svar