Sköt ner flygplan med SRAW

Medlem
Sköt ner flygplan med SRAW

Jag sköt ner ett flygplan med SRAW.

Enda felat vara att det var lagets bomb-plan
Minus åtta poäng, pga två team-kill

Missade en fiende-helikopter som hovrade vid en flagga och nog fan lyckades jag pricka vårt eget bombplan som råkade flyga förbi.

Om någon har sett/gjort något kul/konstiga/udda så kan ni fylla på med era erfarenheter.

Medlem

jag har lyckats skjuta ner ett flygplan, med en tank. han kom precis över mig och släppte nån bom på mig, men dödade mig inte :). men så sköt jag ett skott mot han bara för skojs skull och träffade han oxå


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Svepte med j-10 över hangare på dragonvaley, drog med mig 16 kills.

Eller att våran grupp ( 2 squads totalt ) tog alla fordon och la dom i ett hörn tills commandern hittade oss.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem

Fanster: Jag har blivit nerskjuten av en stridsvagn när jag skulle bomba den

URK
Medlem

har c4 ett plan.

planet hade siktat in sig på mig och bara skött mot mej som en galning skotten kom runt mej. planet svepte pricis över mej så det tog hårstråna på hjässan. då slänger jag rätt upp en c4 som tar och fäster sig på den backre fennan. den härliga skänslan när jag trycker av c4 när planet är högt upp i luften igen. yttligare en fegspelare nere.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

URK: Klockren!

Själv har jag genom att göra en lågsniffning plockat upp en kille som stod på marken och tjatade om att få bli uppplockad.
(Flög ensam i bomplantet eftersom det bara var jag vid hangaren)

Medlem

WAKE sprängt arty samt flygit tillbaka till fartyget 4 ggr samma runda utan att dö

(blev dock nerskjuten sissta gången av 4 snipers som väntade på mig )

Medlem

När jag för länge länge sen spelade desert combat till bf1942 så sköt jag iväg en SRAW lite random från allierades bas riktad över bergen och mot dom andra, efter ca 15 sekunder ser jag en A-10 flygandes långt långt borta i bergen som sprängs, kollar upp i hörnet och ser hur jag har lyckats dra en team kill på honom måste fan va en på miljonen.
(har inget med bf2 att göra men ändå kul)

Medlem

tänk att folk fortfarande spelar detta spel

Inaktiv
Skrivet av CivilAction:

tänk att folk fortfarande spelar detta spel

För det är nog ett av de roligaste team basserade spelen som finns ute på marknaden.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

1
Skriv svar