Aldrig mer Call of Duty... [forts.]

Medlem
Aldrig mer Call of Duty... [forts.]

Mina förväntningar låg verkligen i botten, och jag funderade nästan på att bojkotta spelet. Men det var då demot släpptes, inte så där jätte imponerade men ändå ett övertalande till att köpa spelet.

Så spelet införskaffades och givetvis spelades det. Och när jag spelat färdigt sitter jag och säger tyst till mig själv.

"å fy fan, å fy fan, å fy fan vilket jävla bra spel. å fy fan, å fy fan." Sen försöker jag tänka tillbaka på andra spel som överträffar Modern Warfare, men jag hittar ingenting. Jag tycker att jag kan gå så långt så att jag säger. Call of Duty 4 Modern Warfare är det bästa FPS spelet jag har spelat någonsin. Om inte det bästa spelet någonsin, men jag tycker att det är svårt att jämföra över genrer.

Jag vill aldrig mer spela ett Call of Duty med nya siffror på slutet, för dom kan aldrig överträffa det dom nu redan har gjort. Eller visst det kanske dom kan, men jag tycker att om man ska sätta en punkt någonstans, så ska man göra det nu. Infantry ward har mättat min hunger, ett till spel i serien skulle bara få mig att spy upp. Min Call of Duty saga slutar nu, och jag hoppas istället på många andra bra titlar från Infantry Ward.

För aldrig mer Call of Duty.

(OBS, De titlar som ej gjorts av Infantry Ward räknar jag inte till Call of Duty serien.)

#blogg


signatur

Hej! jag är ny här.

Flakmonkey
Aldrig mer Call of Duty... [forts.]

Köpte till PS3 häromdan för att kunna lira med kollegorna på jobbet, men har enbart lirat SP hittills och jag kan bara stämma in i hyllningen... Jag skulle inte kalla det för det bästa FPS:et någonsin, men det är väldigt mäktigt... känslan när man stormar in i ett område (som TV-studion i början) är fantastiskt... bråte flyger all världens väg på ett sätt som jag inte sett sedan #Black... synd att det bara ska vara så kort... och att det ska vara så enormt scriptat. Jag förstår att det i många lägen behövs för att berätta en historia, men triggade händelser kan bli lite trist i längden...

Nu hoppas jag bara att MP ska vara lika skoj, men det lär det vara nu när man kan spela med folk man känner

1
Skriv svar