BF3 Singleplayer

Medlem
BF3 Singleplayer

TotalBiscuit tar en titt på singleplayerkampanjen och gillar den inte. Vilket inte är så konstigt om hela kampanjen är som hans video. Väldigt lite Battlefield i Battlefield 3 singleplayer.

Nu har förhoppningsvis TotalBiscuit valt ut en av de tråkigare delarna av kampanjen när han tar sig en titt. Eller?

Och jo, det är för multiplayer jag kommer att köpa BF3 men tänk om de hade skrotat singleplayer helt och hållet - och tagit den tiden det tog att utveckla singleplayer till att göra multiplayer ännu mer perfekt. Eller ännu bättre - satsat på att göra Battlefield till ett publikvänligt spel. Jag förstår inte.

Oh, ta en titt hos HeXagon e-Sports som fick sig en fika med DICE och passade på att ställa lite e-sport frågor.

Citat:

Det är kanske inte rolig läsning ur ett e-sport perspektiv. Mycket vid launch som vi önskar kommer inte vara med. Men känslan jag fick är att deras post launch team tar deras uppgift på allvar. Att e-sport scenen då får vänta på detta tills att spelet fungerar public först. Jag tror att DiCE har ärliga intentioner angående e-sport men att det kommer inte ske på en natt. Det känns också bra att de som är i detta post launch team som de kallar för "operations team" har gamla e-sport spelare som spelat på hög nivå t.ex CPL och är mycket medvetna om vad som krävs för att gör BF3 till ett e-sport spel. Om sedan så blir fallet får helt enkelt framtiden visa.

#blogg

Medlem
BF3 Singleplayer

Battlefield blir publicvänligt men tyvärr inte KLANvänligt. Där kunde de lagt ned SP tiden istället.

Skägg.
10 Chambers

Tyvärr mycket sanning i det han säger. Väldigt hårt scriptat och inte lika bra som en viss konkurrent.


signatur
1
Skriv svar