Blogg 2007-10-25

Medlem
Blogg 2007-10-25

Godmorgon (:

Jag har kommit till tidpunkten då jag i princip tröttnat på alla mina nuvarande spel, därför är det dags att köpa lite nya till helgen. Jag är rätt säker på att det blir två spel denna gången. Det blir antagligen de här två spelen.

Tony Hawk's Proving Ground - uppföljaren till Project 8, ska bli roligt att se vad gänget bakom tony hawk spelen har att visa upp nu när man kört skate ett tag, jag tror inte att det är bättre känsla än i skate men jag tror att det kan bli ungefär lika roligt (:

Half-Life 2: The Orange Box - 5 spel i 1 box, kan det bli bättre? knappast, Överallt ser man att boxen får 5/5 poäng, vilket lockar ännu mer till ett köp. Efter att även ha spelat Portal Flash Game på internet blir jag supersugen på att spela spelet i 3D. Half-life spelen går också alltid hem och det ska bli roligt att testa Team Fortress 2.

*PLAYING XBOX360*

/illcapitan

#blogg

Medlem
Blogg 2007-10-25

TF2 en tvåa utan ett första spel? Eh, Team Fortress och Team Fortress Classic kanske?

Sen blev jag mycket besviken på Proving Ground efter att ha spelat en del Skate. Har alltid tyckt Tony Hawk spelen varit sådär och efter att ha testat Skate så känns PG bara larvigt dåligt.

1
Skriv svar