Dead Space - Done!

Medlem
Dead Space - Done!

Då var äntligen Dead Space avklarat.
Efter alla timmar jag lagt ner på det här spelet så måste jag verkligen ge lite creds till EA för deras utomordentligt magnifika spel.
Spel har aldrig varit så skrämmande som nu.

Det var sjukt nice med sista bossen. (ingen spoiler nu) men shit va läskigt det var att spela mot den. Basen hade jag skruvat upp till max och det var sent på kvällen.

En skrämselfaktor i det här spelet är att man känner sig väldigt ensam. Vi få tillfällen får man se människor men man går skilda vägar direkt efter. Du ska som ensam ingenjör ta reda på vad som hänt på rymdskeppet Ishimura och slakta många fienden på vägen.

Betyg: 9.5/10

btw, efter att man klarat spelet så kunde man köpa sig en sjukt snygg dräkt

och en sak till. Första vapnet är mitt favorit vapen. Vilket är erat?

#blogg


signatur

Rawr

Medlem
Dead Space - Done!

Blev precis rånade på mitt lånexemplar av Dead Space så jag hann inte ta mig längre än till Kapitel 4. Tyckte spelet var halvkul sådär.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Blev precis rånade på mitt lånexemplar av Dead Space så jag hann inte ta mig längre än till Kapitel 4. Tyckte spelet var halvkul sådär.

Jag kan lova dig att det blir bättre sen. Typ kap 5. då blir det bara bättre. Starten är lite seg.


signatur

Rawr

Medlem

Jo klarade ut det förra månaden eller något , fick de i Oktober/November 2008 men måste säga att det är det bästa Horror/Sci-Fic spelet sedan gamla Resident Evil serien. Jag körde i väldigt långsam fart ungefär ett kapitel per varannan vecka och njöt verkligen av spelet.

Ruskigt bra, extra plus är det ju när man även diggar SCI FIC miljöer/filmer så som Aliens osv, blir absoult att ha koll på när uppföljaren kommer.

Medlem

Skulle vara riktigt coolt med en 2:a.
Köp dirr fan =D


signatur

Rawr

1
Skriv svar