Dragon Age = Fail Age?

Medlem
Dragon Age = Fail Age?

Jag skriver sällan något här, och klagar inte särskilt ofta. När man köper ett single player rollspel förväntar man sig inte att man ska stöta på online problem.. men med Dragon age gjorde jag det.

Nedladdnignen från D2D gick fort, installationen smidigt och efter flera års väntande skulle jag ÄNTLIGEN få spela Dragon Age.

Men då när jag trycker på play dycker detta upp:

Can not connect to EA Core. Vafan? Jag ska spela ett singleplayer spel och vill inte connecta till något.. SUCK.

Efter 2 timmar med supporten får jag ett svar. Jag måste ladda ner alla 9 gig IGEN men med ett nytt admin konto. Så jag måste skapa ett nytt Admin konto på min dator för att kunna spela ett spel? WTF?

Anyway jag är för frustrerad just nu för att skriva något vettigt, men SUCK på EA.

#blogg


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem
Dragon Age = Fail Age?

Lär funka felfritt för pirater


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Eller så köper man en fysisk kopia.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Samma problem händer tydligen folk med fysisk kopia, så det hade inte varit någon garanti.


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

1
Skriv svar