Förbannade paladins.. nej förbannade skitwarrior.. eller... hunter.. eller rogue.. eller....

Medlem
Förbannade paladins.. nej förbannade skitwarrior.. eller... hunter.. eller rogue.. eller....

Fick för mig att fixa lite pvp gear på min shaman.. jag har aldrig egentligen pvpat i någon större utsträckning då jag inte finner det speciellt skojigt.. men föga hade jag anat att frustrationen skulle vara så enorm.. speciellt efter denna curse kallad patch 3.0.2

alterac valley.. kortast kötid och normalt sett (pre patch) den som gick att genomföra på genomlidlig tid, idag ett hemskt gytter som tar allt mellan 25min och 3 timmar.. Blizzards förbannade achivements.. dom helt sabbade AV genom att implementera saker som "get 1000 honor kills" eller "defend base and get 50 kills"... vad händer... jo INTE fan cappas tornen.. balinda står där orörd och oskuldsfull som en polsk fiskhandlarhustru och graveyards ska naturligtvis tas genast så vi får en riktigt smetig gröt i mitten... jag tror att vandar snart flyttar hem till mamma av tristess.

så.. mittfältet.. består av en o annan rogue.. relativt enkla att mosa.. sen nån mage här o där.. Purge grounding blam blam... inga större probs..
MEN... Retrifuckingbution fjolladins... bubbla spin oneshot.. tätt följda av gröngeared warriors som torde ha alzheimers av allt snurrande då dom är i mer eller mindre konstant whirlwind läge.. totalt omöjliga att överleva.. hunters.. med exotic pets.. jo kommer man åt huntern e det biff.. men dom förbannade petsen har inga som helst problem att göra köttfärs av en på 10 sekunder.. dessutom e asen immuna mot snares och stuns.. fantastiskt.. så.. dom 3 absolut simplaste klasserna i wow som är så groteskt easymode att en leprasjuk babian med 3 fingrar och sammanväxta näsborrar klarar av att spela upp dom till 70 blir buffade to hell and beyond.. nu har vi 80% av AV's population som lika gärna kunde sitta med en TAC2 i handen o vinna..en tac 2 har ju 2 knappar.. och eftersom dom aldrig ens titar på mer än 2 skills så behövs inte mera..

det tog mig 36 timmars ihärdigt döende och väntande på att battlemastern ska respawna för att få ihop 57k honor.. tillräckligt för dom delarna jag vill ha.. nu återstår bara helvetet... 50 WSG marks.... brrrr.. när vanns en sådan av horde sist.. och under 2 timmar... 40 eye of the storm marks.. hur fan ska jag stå ut med frisyren i behåll..
men.. efter detta nötande i AV efter honor.. kom jag underfund med att sakerna jag redan har... är bättre på samtliga plan.. även till pvp.. så nu skiter jag helhjärtat i allt vad pvp heter i resten av min wow karriär..

HUR STÅR NI UT med detta sanslöst enformiga bullshit kallat pvp?
vill jag pvpa spelar jag häldre GW tror jag.. eller allra helst lite COD4

nu har jag gnällt färdigt för idag..
nästa gång tänkte jag gå in på det fantastiskt värdelösa med seasonal events..

#blogg


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Förbannade paladins.. nej förbannade skitwarrior.. eller... hunter.. eller rogue.. eller....

Så mycket hat...Du har inte tänkt att trappa ner på spelandet?


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Du har ju rätt i det du skriver shaitan

Medlem

trappa ner... nej fan heller.. funderar starkt på att skaffa ett extra konto innan xpansionen eftersom jag i annat fall blir tvungen o ta bort en char..

klart jag har rätt..


signatur

spriten räddade mig från sporten

1
Skriv svar