hej då SP blogg!

Medlem
hej då SP blogg!

Japp, ger upp min Superplay blogg nu, har startat en egen finare blogg nu!

kommer bli trevligare att skriva där eftersom man kan göra den mer personlig, blew btw klar med designen av bloggen för bara ett par minuter sedan, så kika gärna in i den om ni vill ha något att läsa!

Finns tyvärr inte så mycket just nu eftersom jag startade den igår ^^, men jag lovar att det kommer att komma många inlägg och ska försöka få med de mesta som händer, alla spelköp och allt annat mellan himmel och jord!

Så bye SP bloggen, den var fin och fick mig att börja blogga, så till nå nytta har den ju vart!

Ni hittar bloggen på:

http://izni.blogg.se/

#blogg


signatur
Inaktiv
hej då SP blogg!

Förlåt, men jag tycker nog att Super Play's bloggar är snyggare än din nuvarande andra. Palla att ha en stor ruta med Glocalnet reklam, jätte jobbig text och massor med klottriga bilder ;p


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

den är inte så stor...och nu är de inga klottriga bilder, enda är att heroes grejjen var mega stor om man körde me Internet Explorer, men nu är det fixat, samt resten av sida så att det inte ser helt weird ut

har byggt sidan i Firefox, vet ej vad du använder...

men inte för att hacak nå på SPs blogg, den är helt okej, och bra att blogga i!, men ville ta steget länge och ha en mer personlig och jaa helt egen blogg så att säga.


signatur

...

äger du sidan izni.se?

För i sådana fall förstår jag inte för fem öre varför du inte valde wordpress som bloggverktyg. Går så mycket enklare att göra saker och det blir riktigt jävla snyggt.

Till din egna blogg nu så ser man knappt länkarna till vänster på grund av dåliga färgval.

och varför lägga den till vänster? Ska man göra något sådant så visst, det funkar, men då ska det kännas mer smidigare.

Blir nästan snyggare att ha allting i mitten.

Och framför allt, varför i hela fridens namn har du ads? Förstör utseendet ännu mera.

Men men. Mina åsikter, skulle aldrig ha en sådant utseende eller de färgerna.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Har sidan via blogg.se

Skulle aldrig klara av att bygga ihop en helt egen blogg själv! ^^

Sen är mina html kunskaper inte dem bästa, men använder du Firefox (som jag redigerat sidan i) så ska det se rätt bra ut


signatur
Inaktiv

Alltså... Jag har nu testat din Blogg i Chrom, FireFox, Internet Explorer, Opera och Safari.

Personligen tycker jag du ska ändra på vissa saker:
* Texten är faktiskt, riktigt ful! Man står sig mycket på Old School text. Skaffa en annan.
* Undertiteln "min väldigt intressanta blogg" låter extremt egoistisk och, jao, ganska löjlig. Den lär inte gå hem.
* Var skriver man kommentarer till bloggen? Kan man inte kommentera bloggen så är den ju ganska värdelös ändå.
* Sen är det bara lite för mycket reklam och lite klotter, men fixar du det andra så kan det här vara, det stör inte så mycket!


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

tycker det ser rätt bra ut för mig... har testat i både firefox och IE, ändrade lite me teckensnitten, så nu ska det förhoppningsvis vara bra

Jag vet att min underrubrik inte är den finaste, men kom inte på något bättre...blir att ändra i framtiden, är glad att jag överhuvudtaget fått ihop en hyffsad blogg


signatur
1
Skriv svar