manuelek skrev:
Tack för alla tips, tankar och åsikter
Kul att se ficklampa här i tråden också, visste inte att du var FZ-hooked!
Varmt om öronen är ju något jag absolut inte vill ha, och tyvärr har jag läst just detta om Corsair-lurarna på fler håll. Så än så länge känns V2-lurarna som mest bang for the bucks. Att lägga 1400 som föreslås i länken känns way out of my league. V2 kan jag handla för under 700:- och det är halva priset. Är ju ingen hardcore gamer så jag gissar att de duger.
Än så länge är det bara tankar och funderingar. Jag kör ett par Sennheiser PX200 idag som har bra ljud, men ingen mic. De är dessutom inte vrålsköna att ha på sig flera timmar. Någon gång i framtiden blir det ett byte.
Är inte hooked riktigt, följer bara din blogg här.
Är spelskribent på annan sida och har testat lite plantronics, gillar dem. Testat steelseries och så, kollegor har dem och de rasar isär efter inte allt för lång tid.. Corsair har jag inte testat...
Är det till datorn så tycker jag du bör kolla lite på att köra ett par stora Sennheiser-hörlurar och komplettera med t ex en Zalman MIC-1, det är så jag kör idag. Men vill du ha allt i ett är Plantronics (om du frågar mig iaf) ett bra val. Vi ska testa lite av deras nya modeller snart, vet ej när men det är på gång iaf.
HD-558 och en MIC-1 är nog mest lik den kombo jag har idag, kör ett par HD-555 (utgått)