Köpt bil !

Megadelux
Köpt bil !

Japp! kan ni tänka er, jag har köpt min första bil. När man strax är 28 är det väl DAGS såattsäga.

Har även börjat med körkort... Har egentligen inte haft intresse alls för det men nu var det dags somsagt.. Bilen då? BILEN !?

1964 Ford Galaxie 500. 6.4 liters V8. 4 Dörrars med Hardtop.

Perfekt första bil. hehe.

#blogg

Medlem
Köpt bil !

Den var ny.
Hur långt har den gått? 100 000 mil?

Trevligt!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fränare...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Du ska alltid ha sista ordet. Snapphane.

Fränast
Jag vet däremot inte om en veteranare är den bästa första bilen, kan vara svårt att finna reservdelar När! saker går sönder.

Vasse go!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Fargo:

Du ska alltid ha sista ordet. Snapphane.

"Sista..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Är inte så glad för Chuck längre sedan det kom fram att han hade smygfilmat flickor som kissade (?) Kan inte folk bara vara normala någon gång?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Är inte så glad för Chuck längre sedan det kom fram att han hade smygfilmat flickor som kissade (?) Kan inte folk bara vara normala någon gång?

Vad är normal?

I det här fallet att man låter flickor uträtta sina behov i fred utan att någon snuskgubbe filmar dem; annars så finns det nog inte mycket som är normalt, "normaliserat" kanske, men det blir det ändå eftersom människor kan motivera de galnaste saker, som att skriva sådana här inlägg.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

I det här fallet att man låter flickor uträtta sina behov i fred utan att någon snuskgubbe filmar dem; annars så finns det nog inte mycket som är normalt, "normaliserat" kanske, men det blir det ändå eftersom människor kan motivera de galnaste saker, som att skriva sådana här inlägg.

Helt klart. Det är bara fel helt enkelt.

Medlem

Vidirgt.

Tråkigt det där om Chuck... det visste jag inte om... Får lyssna på John Lee Hooker istället.

http://www.youtube.com/watch?v=wSnQ0bdHW0s

Megadelux

Jag skrev 4 dörrars hardtop. Bilen är samma modell men ser inte på långa vägar lika ball ut som min. Bild kommer imorrn eller så. hur långt den gått vet jag inte, mätaren kan ju gått runt flera varv så.

Megadelux

haha.. "imorrn"...

1
Skriv svar