Nether - Ännu ett survival spel - Nu på steam!

Medlem
Nether - Ännu ett survival spel - Nu på steam!

Tänkte tipsa om Nether som nu har släppts på Steam, som jag tror kan vara intressant för vissa som gillar denna typen utav genre. Citerar Kerx, himself (Han som spelar i videon nedan)

Citat:

It's in beta. It's about survival, pvp, learning what happened, exploration, skills, looting. (Features to come that I know of are barricading, crafting..and probably many more.) I think leader boards are on the list as well! It's going to be a great game. Favorite part is vanity items can only be bough with IRL money. Everything else is in game currency.

Den tråkiga nyheten just nu är att de verkar ha problem med sina servrar, men att de jobbar för fullt med att fixa allting. Det finns mer att läsa om det här:
https://forums.playnether.com/showthread.php?405-Nether-Serve...

#blogg


signatur

Life is short , play more

Inaktiv
Nether - Ännu ett survival spel - Nu på steam!

Överlevnadsspelen är det nya zombiespelen även om de flesta av de förstnämda innehåller det sistnämnda

Medlem

Såg väldigt hackigt ut på något sätt.

Medlem

Ja, jag har lyckats spela några minuter, men tröttnade fort på grund av att jag antigen fick spelcrasch, eller att jag random flög ut i serverscreen igen. Alltså en rätt så dålig start. Får bli att vänta på att det blivit Patchat ett par gånger. Slänger nog upp ett inlägg, om första intryck med lite pics.


signatur

Life is short , play more

1
Skriv svar