Nu börjar det närma sig!

Medlem
Nu börjar det närma sig!

Den 17/6 åker jag och 4st vänner ner till Göteborg för att vi skall den 18/6 & 19/6 vara på Metaltown. Favoriterna kommer dit i år, de är såklart In Flames! (för er som vill se vilka mera band som kommer dit så kan ni klicka här) Jag har nu fått alla biljetter, alltså tåg + entré till Metaltown. Jag skötte allt bokande för mig och 3 av mina vänner så jag kommer agera som en liten reseledare, vilket jag tycker är väldigt roligt. Vi hade väldigt tur och fick plats på ett vandrarhem som ligger ganska centralt, å detta till riktigt bra pris. Vi kommer resa ner tidigt så vi kan avnjuta en hel dag på Liseberg med mycket karusell åkande och annat skoj. Och nu när vi snart går in i Maj månad så kommer man börja räkna ner dagarna till avfärd, pirrar i magen redan. Detta blir min första festival och även mina kompisars första, så förhoppningarna är stora. Men kan det bli något annat än succé? Rammstein och In Flames kommer ju!

Tänkte avsluta detta inlägg med att dela med mig av min Metaltown spel lista Metaltown Extreme Version! Kallar den så för att den involverar alla band som kommer till Metaltown och alla deras låtar (tyvärr finns inte alla band på spotify så listan är inte komplett)

#blogg

Medlem
Nu börjar det närma sig!

Sabaton är däer, sveriges stolthet i heavy metal.
<3 Rammstein , Sabaton men In Flames är också bra.

1
Skriv svar