Pata firar 140 000 visningar

Medlem
Pata firar 140 000 visningar

Sommaren 2009 startade jag den här bloggen, eller ja, på den tiden hette den "Patas tankar och funderingar." Det var dryga fyra år (plus några månader) sedan och bloggen har väl gått igenom några förändringar genom åren; de flesta positiva ändå, skulle jag säga. Namnet kortades ner och samtalsämnena blev mindre om samhälle och mer om popkultur (en alltför nödvändig förändring, ha ha).

En annan förändring var tävlingarna som försvann, som hölls vid varje milstolpe i början. Det var en tävling när jag nådde upp till 1 000 besökare, en till vid 5 000, 10 000, osv. Bla, bla, min poäng är att jag tänkte ta och fira att jag själv hållit i det så här länge med den första tävlingen på 3 år!

Okej, så det är kanske ingen tävling i den meningen att man ska tävla. Alla ska med, som sossarna skulle sagt, och det enda jag vill att ni gör är att ni som vill vara med i tävlingen skriver vilket som är ert favoritspel i kommentarsfältet, sen nästa vecka så slumpar jag fram två vinnare som tar hem antingen en kopia av #Serious Sam: The First Encounter eller #Serious Sam: The Second Encounter.

OBS: Spelen är bundna till Steam, så ett Steam-konto krävs.

Uppdatering 8/11: Vinnare har korats och priser har delats ut. Tack till deltagarna och grattis till vinnarna.

#blogg


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Pata firar 140 000 visningar

Favoritspel genom tiderna blir nog ändå Battlefield 2.

Moderator | Testpilot

Super Mario Bros 3

Så svårt att förklara hur galen jag blev när jag fick spela det spelet, hoppa från 1an och "2an" till det här var renarama drömmen på den tiden för mig.

Bäst av allt är att spelet fortfarande håller standard än idag. I'd pop that fucker in any day


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Grattis! Alltid kul med många läsare.

Nu får du föklara vad "Boomer" står för och vad "Pata" är...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Haha. Tack, Herr +1 Miljon.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skrivet av Boomer:

Haha. Tack, Herr +1 Miljon.

Snart blir vi fler, Herr. Calle är på gång, Sedan Simon, det är bara att skriva på. Ju fler som bloggar, desto trevligare


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Roligt att du har varit med några år,hängivenhet.

Medlem

Heavy rain är nog mitt favoritspel, har aldrig blivit så rörd av något spel som detta!

Medlem

Alltid trevligt att se någon som lyckats med bloggen mitt första försök resulterade i kanske 3 läsare i veckan och jag kände alla...

Och mitt favoritspel måste nog vara Thief: The Dark Age


signatur

Submission is for the weak

1
Skriv svar