Remake på Resident Evil 2

Medlem
Remake på Resident Evil 2

Såg detta förra året tror jag att Capcom kan komma att göra ett remake på 2-an om dom har tillräckligt support av fansen. Klart som fan att alla vill ha en remake på detta mästerverk. Ni har ju lyckats förut Capcom när ni gjorde ny version på 1-an som var så jävla bra!

Finns en facebook grupp om och en hemsida för att lägga en röst för att just det ska bli en remake på 2-an. Sök på facebook så hittar ni!

Nu får man ju bara hoppas att detta blir verklighet. Vem vet, om dom gör detta och det säljer bra. Då kanske dom inser att dom kan gå tillbaka till rötterna. Det är var jag hoppas på iallafall!

#blogg

Medlem
Remake på Resident Evil 2

En remake på RE2 i still med den som gjorde för RE1 hade varit lite helt jävla amazing. Har svårt att tro att det kommer ske dock speciellt eftersom folk blivit så jävla förtjusta i allt det överdrivna skjutandet från 4:an och framåt.

Medlem

Ja precis om dom gör som dom gjorde med remaken av 1-an och med dagens grafik och teknik så kommer det bli världens bästa spel ;). Jag tror samma också att det kan komma bli en flopp för just Capcom har ju gjort skit av Resident Evil nu.

Medlem

Man måste ju hoppas att det blir skit bra!

Medlem

De skulle göra en remake av 2:an också var det tänkt, men när remaken av originalet inte sålde tillräckligt sket de i det.

Medlem

Ja men nu har ju Capcom sagt att dom kan göra en om fansen vill. Och de är som klart som fan att vi vill. Så det kan ju komma ett!

1
Skriv svar