Ro2 Stödjer Mods, Dedis, Competetive Gamplay m.m (PC only)

Medlem
Ro2 Stödjer Mods, Dedis, Competetive Gamplay m.m (PC only)

http://www.pcgamer.com/2011/06/20/red-orchestra-2-dedicated-s...

Happ,

Så har det inte bloggats på sisådär ett år men här är något som är värt att skriva om.

Tripwire Interactive (skaparna bakom Red Orchestra , Killing Floor) släpper snart Red Orchestra 2 exklusivt till PC platformen och ju närmare vi kryper release ju mer information dyker upp. Först och främst så kan jag dra några av de grundläggande saker som stöds med spelet och som framförallt sidor som PC gamer(Usa) har uppmärksammat.

*Dedicated public server files
*In depth customizable server options (Allt från cvars, score limit, ready limit, weapon limit etc allt)
*In depth customizable client options
*Ingame console & console commands plus fully featured admin webinterface.
*Full SDK and mod tools (Två officiella mods är redan i utveckling sedan ca 1 år tillbaka genom TWI)
*Competetive gaming support (Jadu allt möjligt typ, lan support, ready upp support, auto-teamswitch support , RO2TV, Spectate 1st/3rd-person m.m)
*Punkbuster PLUS Vac vilket aldrig har gjorts tidigare, med skräddarsydda lösningar speciellt för Ro2.

Det är några av de grundläggande bitarna som stöds i denna briljanta PC utgåva. Nyligen hölls en tävlingsinriktad konferens med några TWI utvecklare och en mängd "proffs spelare" i syfte att utforska vad mer tävlningsscenen kan tänkas behöva.

Här är ett officielt dokument från TWI - RammJaeger ang Competetive support i RO2.

https://docs.google.com/document/d/1wjBHpq75aHPX3CEw6ZztEgf6T...

#blogg

Medlem
Ro2 Stödjer Mods, Dedis, Competetive Gamplay m.m (PC only)

Låter så otroligt lovande... Om de bara ger mig ett releasedatum så skulle jag bli otroligt glad Och gärna lite mer gameplay eller något annat roligt, redan kollat på all gameplay som finns att hitta för länge sedan xD

Medlem

Låter underbart!

Medlem
1
Skriv svar