Bästa CoD4 vapnet!

Medlem

p90 med red dot sight eller Barret 50.Cal.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

m4 med rödpunktsikte.

Inaktiv

m4 är skön med granatkastare

Medlem

P90 ftw


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

M4 är ju bara så bra

Skrivet av Alesi09:

Jag heter your self(swe)

PÅ cod 2 Your self(swe):D

hehe trodde jag döda mig själv när jag fick dig en gång:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Med G3'an äger man det mesta på Medium - Long range, självklart med Red Dot Sight.

Inaktiv

Har kört några banor med AK-47 och den är ruskigt skön (: Mitt nya favorit vapen

Medlem
Inaktiv

Själv älskar jag P90 och kör även med G36C och M4 Carbine alla med röd punkt sikte

Medlem

P90 är bannad i dom flesta tävlingar men är helt klart det bästa vapnet även kallad "lasern" annars använder jag M40 ak74u silenced o G36c RDS/acog vid olika situationer och banor 8)

Medlem

G3an e förbannat skön med sitt single shot, me like! fast m4 med scope e kungen!

Medlem

Ingen som gillar UZI:n?

Medlem

AK47 med i princip vilket tillägg som helst är grym 8) G3 är nog ett av de vapen jag hatar mest, fungerar verkligen inte för mig


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

G3 med silencer, jammer perfekt även på mycket långa distanser!

gillar annars också M4 med acog och P90 med lasersikte och double tap.

M21 för krypskytte och faktiskt så en del shotgun på banor som vacant

jag lirar nästan uteslutande på Hardcore och kör då inte heller med stopping power av den anledningen.

Inaktiv

Har börjat köra med ak-47 med silencer, G3 med re dot och m16 med red dot ;> de två sista vapnerna är helt underbara på hardcore banore

Medlem
Medlem

Gillar "AutomatKalasjnikov modell 1947" med red dot sight eller Sturmgewehr 44 (Mp44). svårt att välja...

Inaktiv

Bror på banan men M4 red dot lätt men sen funkar ju G3 silencer och G36c med red dot

Medlem

Jag älskar den "camofluerade" snipern med ljuddämpare
Så jävla skön ;P


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Medlem

M4 med sikte : )


signatur

Trying is the first step towards failing

Inaktiv

M60.


signatur

"He is truly a gift from heaven
whatever he touch's turns to gold"

Medlem

RPD eller ak47, jag kan inte riktigt bestämma mig...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

G3 och Ak74u är dem bästa vapnen.
Det är synd att dem förstörd G3 i multiplayer med att gör så att man bara skjuter singelskott


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

På hardcore kör jag overkill med G3 och AK74u. I Heat of Battle kör jag mest M1014, inte för att den är best men den är klart roligast.

Medlem

Var kan man ladda ner heat of battle??

Medlem
Skrivet av Alesi09:

Var kan man ladda ner heat of battle??

Joina en server som har moden så laddas den ner automatiskt
Tyvärr så försvann mina favoriter så jag har inte kvar IPn på dom men MMLazarus kan ge dig dom
är softcore dock annars rätt skön mod

Medlem

Här är den officiella servren: 66.55.155.89:28960
Den kör dock ett par custom kartor också och ibland så blir http-redirect riktigt slött, så om du vill kan du testa med 193.200.158.204:28969 där det bara finns standard banor.
Oavsett vilken av dom du avslutar till så blir din level i modden 1 igen.. Du måste "levela" upp på nytt, men ranken är sedan lika på alla dom servrarna som kör den mod.
Hemsidan är www.heatofbattle.net och den o-officiella hemsidan är www.codboards.com där dev teamet alla lirar och tar mot feedback.

Medlem
Medlem

var skriver man in ipn??

Skriv svar