Medlem

För mig är valet självklart. Jag körde MoH-betan och den var inte alls bra. Visserligen bara en beta, men det var alldeles för statiskt och situationer där det var ren slump som avgjorde till någons fördel. Men om det ser bättre ut vid release så blir det kanske båda spelen.

Sen får ni inte glömma MP-eventet som Treyarch håller inatt! 6.00pm pacific vilket blir 03:00 här i Sverige. Det blir fin frukostläsning imorgon till kaffet.

http://twitter.com/JD_2020


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Pentti Varg:
Skrivet av Skelögd:

Därför att det nästan bara är n00bs som spelar MW2 och i denna värld så finns det en hel del n00bs you know...

n00bs? Fan hur gammal är du egentligen? Om du tror att du är så jävla pro så får du väl spela nåt annat spel då!

4 Inlägg på snart 4 år. Jävlar, jag måste verkligen ha gjort dig förbannad.

Medlem
Skrivet av Pentti Varg:
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Pentti Varg:
Skrivet av Skelögd:

Därför att det nästan bara är n00bs som spelar MW2 och i denna värld så finns det en hel del n00bs you know...

n00bs? Fan hur gammal är du egentligen? Om du tror att du är så jävla pro så får du väl spela nåt annat spel då!

4 Inlägg på snart 4 år. Jävlar, jag måste verkligen ha gjort dig förbannad.

Ja jag håller inte på att skriva massa meningslösa inlägg om noobs iaf. Det är tyvärr såna som du som förstör spel med massa noobsnack i chatten. Låt folk vara nybörjare.

Förlåt då Jag kan skriva dåliga spelare istället för "noobs" om du tycker att det är bättre;)

Medlem

MW2 är fantastiskt bra och Black Ops kommer bli betydligt bättre så det kommer bli GRYMT!

Dom som skriver MW2 suger beror på att dom är värdslösa själva. Är man dålig så bli det tråkigt.

Önskar att inga under 18 spelade så man slapp småglinen som drygar sig och ska va så "coola"!

Medlem

Härligt att de tog bort nuke, verkar som de har en mer sansad vision av hur MP ska vara jämfört med Infinity Ward. Ett demo kan man väl glömma bort... free weekend på Steam?

Medlem
Skrivet av iceblood:

Dom som skriver MW2 suger beror på att dom är värdslösa själva. Är man dålig så bli det tråkigt.

Så det har absolut ingenting att göra med att det inte går att modda, har ett värdelöst anti-cheat och ej har stöd för dedikerade servrar?

Det är inget spel som välkomnar duktiga spelare.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av iceblood:

Dom som skriver MW2 suger beror på att dom är värdslösa själva. Är man dålig så bli det tråkigt.

Så det har absolut ingenting att göra med att det inte går att modda, har ett värdelöst anti-cheat och ej har stöd för dedikerade servrar?

Det är inget spel som välkomnar duktiga spelare.

WORD!

MW2 kan vara det sämsta spelet någonsin för dom som tar spel lite seriösare.

MW2 är däremot ett helt ok spel om man är en casual lirare.

Medlem

Kanske fuskas på pc men på ps3 ha jag aldrig upplevt nån som fuskat i MW2!

Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av iceblood:

Dom som skriver MW2 suger beror på att dom är värdslösa själva. Är man dålig så bli det tråkigt.

Så det har absolut ingenting att göra med att det inte går att modda, har ett värdelöst anti-cheat och ej har stöd för dedikerade servrar?

Det är inget spel som välkomnar duktiga spelare.

WORD!

MW2 kan vara det sämsta spelet någonsin för dom som tar spel lite seriösare.

MW2 är däremot ett helt ok spel om man är en casual lirare.

och du e svergies bästa fps spelare eller

Medlem
Skrivet av XxKRICKExX:
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av iceblood:

Dom som skriver MW2 suger beror på att dom är värdslösa själva. Är man dålig så bli det tråkigt.

Så det har absolut ingenting att göra med att det inte går att modda, har ett värdelöst anti-cheat och ej har stöd för dedikerade servrar?

Det är inget spel som välkomnar duktiga spelare.

WORD!

MW2 kan vara det sämsta spelet någonsin för dom som tar spel lite seriösare.

MW2 är däremot ett helt ok spel om man är en casual lirare.

och du e svergies bästa fps spelare eller

Absolut inte.

Däremot så kan jag i alla fall stava.

Now, fuck off.

Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av XxKRICKExX:
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av iceblood:

Dom som skriver MW2 suger beror på att dom är värdslösa själva. Är man dålig så bli det tråkigt.

Så det har absolut ingenting att göra med att det inte går att modda, har ett värdelöst anti-cheat och ej har stöd för dedikerade servrar?

Det är inget spel som välkomnar duktiga spelare.

WORD!

MW2 kan vara det sämsta spelet någonsin för dom som tar spel lite seriösare.

MW2 är däremot ett helt ok spel om man är en casual lirare.

och du e svergies bästa fps spelare eller

Absolut inte.

Däremot så kan jag i alla fall stava.

Now, fuck off.

haha jag älskar sånna som dej som tror att dom kan allt och är bäst på allt och när du inte har något mer att komma med så hakar du upp dej på att i:ett och g:t har råkat hamna fel hahaha...sverIGe nöjd??

Medlem
Skrivet av XxKRICKExX:
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av XxKRICKExX:
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av iceblood:

Dom som skriver MW2 suger beror på att dom är värdslösa själva. Är man dålig så bli det tråkigt.

Så det har absolut ingenting att göra med att det inte går att modda, har ett värdelöst anti-cheat och ej har stöd för dedikerade servrar?

Det är inget spel som välkomnar duktiga spelare.

WORD!

MW2 kan vara det sämsta spelet någonsin för dom som tar spel lite seriösare.

MW2 är däremot ett helt ok spel om man är en casual lirare.

och du e svergies bästa fps spelare eller

Absolut inte.

Däremot så kan jag i alla fall stava.

Now, fuck off.

sånna

Nah nu var jag taskig.

Såg precis att du hade MW2 som favorit spel.

Ännu en orsak varför jag inte tänker argumentera med "SÅNNA" som dig.

Tjarå!

Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av XxKRICKExX:
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av XxKRICKExX:
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av iceblood:

Dom som skriver MW2 suger beror på att dom är värdslösa själva. Är man dålig så bli det tråkigt.

Så det har absolut ingenting att göra med att det inte går att modda, har ett värdelöst anti-cheat och ej har stöd för dedikerade servrar?

Det är inget spel som välkomnar duktiga spelare.

WORD!

MW2 kan vara det sämsta spelet någonsin för dom som tar spel lite seriösare.

MW2 är däremot ett helt ok spel om man är en casual lirare.

och du e svergies bästa fps spelare eller

Absolut inte.

Däremot så kan jag i alla fall stava.

Now, fuck off.

sånna

Nah nu var jag taskig.

Såg precis att du hade MW2 som favorit spel.

Ännu en orsak varför jag inte tänker argumentera med "SÅNNA" som dig.

Tjarå!

SÅDANA som dej..NÖJD!!??

kan inte du nämna ett i ditt tycke bra fps spel för SERIÖSA GAMERS

Medlem

Hehe, tackar Kricke och skelögat. Ni har gett mig ett gått skratt.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

De som tycker att MW2 MP suger är oftast dåliga. Om man vill så gärna spela mer hardcore finns alltid gamebattles, så sluta klaga!


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem
Skrivet av linkan18:

Hehe, tackar Kricke och skelögat. Ni har gett mig ett gått skratt.

haha,, de(DET) va så lite så

Medlem
Skrivet av Maistro:

De som tycker att MW2 MP suger är oftast dåliga. Om man vill så gärna spela mer hardcore finns alltid gamebattles, så sluta klaga!

Gamebattles är inte optimalt de heller, jävligt laggit om man möter ett lag som inte är från Europa.

OnT, hoppas på att treyarch kommer sträcka sig till både harcore-fansen som vill köra mer tävlingsinriktat (speciellt till pc) men samtidigt har kvar lite av den stilen MW2 hade för dom som lirar mer casual.

Osäker på om Treyarch verkligen kommer lyckas tillfredsställa PC-communityn dock, dedicated servers endast på gameservers.com? sadface.

Bara att vänta och se, Cod: BO kan ju inte bli sämre än MW2 i alla fall nu när zombie mode har blivit confirmed!

Medlem

Blir glad när testare av spelet, säger att spelet påminner väldigt mycket om CoD4. I Like!

Medlem

Känner mig aningen bakåtsträvande som föreslår att man gör Call of duty: United Offensive med modern grafik.

Däremot känner jag inte att framtiden är någon höjdare när man har målsökande kulor och discovapen.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Har dem enablat så man kan spela online på PS3:an redan idag tro ?

Tänkte det släpps ju inte förens imorgon. Men jag fick min kopia idag, och är jäkligt sugen att testa den online ikväll efter jobbet!

/mvh soyd

Medlem
Skrivet av soyd:

Har dem enablat så man kan spela online på PS3:an redan idag tro ?

Tänkte det släpps ju inte förens imorgon. Men jag fick min kopia idag, och är jäkligt sugen att testa den online ikväll efter jobbet!

/mvh soyd

Borde de ha eftersom servrarna har varit online på Xbox i 1-2 dagar nu. Finns en del filmer på youtube redan och diverse streams.

Medlem

Äntligen går det att installera på pc. Hade en teori om att dem skulle släppa det 12 timmar efter australiens release. Villket råkade vara kl 11 nu


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av raiiga:
Skrivet av soyd:

Har dem enablat så man kan spela online på PS3:an redan idag tro ?

Tänkte det släpps ju inte förens imorgon. Men jag fick min kopia idag, och är jäkligt sugen att testa den online ikväll efter jobbet!

/mvh soyd

Borde de ha eftersom servrarna har varit online på Xbox i 1-2 dagar nu. Finns en del filmer på youtube redan och diverse streams.

Japp så var fallet. Var folk som redan hadde typ level 40+ när jag drog igång mitt lir igår, och han levla upp till 20 :), försökte dra upp lite i levels lite snabbt för att jävlas med kompisarna när vi nu kör vidare ikväll och dom är på level 1

/mvh soyd

Medlem

Jag förstår inte varför dom ska göra FPS spelen så avancerade nuförtiden.

Låt folk få hosta sina egna servers, ha inte med massa uber perks och killstreaks.

Back in the days. När vi tävlade i CS så handlade det oftast bara om att skjuta skallen av varann. Det räckte gott och väl

12
Skriv svar