Boka modern warfare 2

Medlem
Boka modern warfare 2

Jag undra hur många kommer att boka Modern warfare 2 ??

Medlem

Redan bokat "Hardened Edition" från Webhallen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Redan bokat "Hardened Edition" från Webhallen.

okej har bokat det i dag:up:

Medlem

Får man fråga varför du vill veta hur många som ska boka ett spel?

Men ja, jag har bokat spelet...!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Får man fråga varför du vill veta hur många som ska boka ett spel?

Men ja, jag har bokat spelet...!

Bara roligt att veta

Medlem

bokat och klart på webhallen


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av WaltX:

Redan bokat "Hardened Edition" från Webhallen.

Samma här:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Tror jag väntar och kolla om det är buggigt eller inte, sedan köper jag det för halva priset på OnOff...

Medlem

har bokat prestige edition till ps3 mohahahaha!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Oh yes, bokat sedan länge.

Medlem

Bokade Prestige Edition till 360, men fick sedan reda på att de ej tar in Prestige edition på GAMEs butiker (ej i Nordstan, GBG iaf) Utan kunde bara boka via game.se och den var redan fullbokad. Men lika bra det, över 1200 är lite väl saftigt.

Medlem

bokar aldrig, förstår inte vitsen jag köper alltid på rls datum oftast.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

bokar aldrig, förstår inte vitsen jag köper alltid på rls datum oftast.

Jag bokar spel av fyra enkla anledningar.

1. Jag brukar inte ha tid med att åka till affären och hämta ut spelet (på vardagar).

2. Man får oftast spelet en dag innan release då man bokar.

3. Limited Editions har ett begränsat antal och därför är det säkrare att boka dom i förväg.

4. Man brukar få exklusiva förhandsboknings erbjudanden i vissa nätbutiker.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mitt första spel jag bokar

Medlem

boka det idag till ps3 på gamestop bytte in 2 spel jag aldrig spelade och bokade det för 199 kr

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

bokar aldrig, förstår inte vitsen jag köper alltid på rls datum oftast.

Well, alla kanske inte bor mitt i stan eller har tillgång / tid osv på vardagarna till att hämta, samt så gäller endast vissa erbjudanden vid bokning.

Har väl köpt max 10% av mina lir i affär.

Medlem

Det jag inte förstår är hur folk kan vilja spela COD på konsol då hela grejen med COD spelen är att lira online i klan då man slipper alla jobbiga perks och airstrikes mm.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kommer inte att köpa de. Efter vad dom har gjort... nu....
Läs mer i min post som finns i Shooters forumet.

Medlem

Avboka nu, det är en order.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Avbokade, anledningen vet ni säkert varför.

Medlem
Medlem

jag har fortfarande bokat spelet och kommer aldrig i livet att avboka det, det är en fråga jag ställer mig då jag läser alla "avboknings" kommentarer. Är multiplayern allt ni bryr er om ?
hur är det med singelplayern kampanjen då? de har lovet att den ska vara minst i samma klass som ettan, och ettans var rent episkt, imo, den bästa singelplayer FPS jag har spelat, så ja, det finns massa ut över det, samt Coop som kommer skiljas från singelplayrn, samt multiplayrn som visst inte kommer ha dedicerade servrar men ändå, bara på grund av att det har kommit en "dålig" så kan det inte jämföra sig med alla bra saker som kommer finnas i MW2.


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Enligt min uppfattning så tycker jag att mp läget är överlägset sp. Därav mitt svar...

Medlem

I cod 4 spelade jag först klart SP när jag var utan internetuppkobbling vid en flytt. MP är det enda för mig.

Medlem

CoD-MW har jättebra SP men det spelar man igenom på ett antal timmar. MP kan man spela i ett antal år.

Så vad har mest omspelningsvärde? För mig, MP.

Så jag ser mest SP som en bonus, det är för MP jag köper spelet.

Alltså... bojkott av MW2.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

jag har fortfarande bokat spelet och kommer aldrig i livet att avboka det, det är en fråga jag ställer mig då jag läser alla "avboknings" kommentarer. Är multiplayern allt ni bryr er om ?
hur är det med singelplayern kampanjen då? de har lovet att den ska vara minst i samma klass som ettan, och ettans var rent episkt, imo, den bästa singelplayer FPS jag har spelat, så ja, det finns massa ut över det, samt Coop som kommer skiljas från singelplayrn, samt multiplayrn som visst inte kommer ha dedicerade servrar men ändå, bara på grund av att det har kommit en "dålig" så kan det inte jämföra sig med alla bra saker som kommer finnas i MW2.

Jag håller med dig fullständigt. 8)

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

jag har fortfarande bokat spelet och kommer aldrig i livet att avboka det, det är en fråga jag ställer mig då jag läser alla "avboknings" kommentarer. Är multiplayern allt ni bryr er om ?
hur är det med singelplayern kampanjen då? de har lovet att den ska vara minst i samma klass som ettan, och ettans var rent episkt, imo, den bästa singelplayer FPS jag har spelat, så ja, det finns massa ut över det, samt Coop som kommer skiljas från singelplayrn, samt multiplayrn som visst inte kommer ha dedicerade servrar men ändå, bara på grund av att det har kommit en "dålig" så kan det inte jämföra sig med alla bra saker som kommer finnas i MW2.

Köpa spelet för singelplayer kan jag göra när priset gått ner.
Ser inget skäl till att betala fullt pris för bra singelplayer OCH dålig multiplayer, då väntar jag hellre och betalar bara för bra singelplayer när priset är hälften än vad de skulle tagit för båda.

1
Skriv svar