Call of Duty 4 online [Xbox360]

Inaktiv
Call of Duty 4 online [Xbox360]

Är det många här som har kirrat CoD 4 nu?? Sitter och lirar det typ varje dag men det är inte ofta som man hamnar med svenskar på de servrar som finns.. (typ jag och polarn)
Några här som kan tänkas vilja lira lite Party så är det bara att adda mig (Rockyswe). Det är soft att kunna snacka svenska med varandra, lite lättare att bygga strategier då!

Är det föresten nån som vet om CoD4 på PC spelar på samma servrar som de som har Xbox? I sånt fall så är det helt keff med tanke på att du har en helt annan rörlighet på PC!

Inaktiv

Jag har spelat 1 dag nu har också svårt att få kontakt med andra svenskar när jag är ute online.
Är väl ingen superstjärna på det än men inte sämst heller.
Spelar mest med brorsan, behöver mer svensktalande att spela med.

Inaktiv

Jag är också sugen på att lira med lite svenskar.

zaphiren @ xbox live


signatur

War never changes.

Inaktiv

COD4 är ju klart bästa live-liret till 360'in...fast tyvärr så har man ju inte så ofta tid att spela. =(

Men adda gärna mig så är jag med och rockar så ofta jag kan,
neddan @ xbox live

Inaktiv

Hur är multiplayer då? Lika laggfritt som Halo 3?

Medlem

Jag kör gärna lite, detta får bli det jag kör online nu ett tag framöver. Har tröttnat lite på halo. Ultimadark @ xbox live

Inaktiv

Det gick ju fint ikväll Ultimadark :D. Alla FZ:are som vill får gärna haka på nästa gång. Lägg till mig eller Ultima på Live så krigar vi.


signatur

War never changes.

Inaktiv

lus79 heter jag spelar gärna är lite inrutad i halo 3 men men det släpper väl hoppas jag

Inaktiv

Kul att spela med dig Ultimadark spelar gärna igen.

Inaktiv

liten fråga om MP i cod4, kan man lira Splitscreen online?? eller kanske Splitscreen mot bots?, eller är det bara 1on1 splitscreen som dom gamla CoD spelen??

Medlem

såvitt jag vet så e det bara human vs human splitscreen och det går inte att ta med sig kompisar ut på nätet via split-screen, där failade dom lite tycker jag.

PS gamertag e "PiGGe88Swe" e gärna med lite svennar och skjuter virtuella terrorister


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

Låter schysst det här! vore grymt att dra ihop en grupp med svenskar och sen röja lite, trött på alla tyskar och fransmän som gapar.

preddan @ Xbox Live (mofosan@hotmail.com @ msn)

adda så kör vi

Medlem

Händer väll att man spelar en del COD4 på boxen

Gamertag: rAncin

PS! skulle faktiskt vara rätt fränt att få ihop någon FZ klan eller liknande

Medlem

Sign me up!
Gamertag är Gubbtyyv (någon jävel hade tagit Gubbtjyv!)

Inaktiv

Det var "laggfest" ikväll som sn0wba så fint uttryckte det. Vad sägs om att vi drar ihop ett gäng på söndag och krigar lite? Helst ska vi ju vara 6 pers så att vi är ett fullt lag.


signatur

War never changes.

Inaktiv

låter nice med en FZ klan. Men fan, på sondag blir tight. har lägenhetsvisning och innebandy på kvällen. Det beror ju på vilken tid! jag kan vin typ 22.00 -24.00. Enda tiden jag får över på söndag!
Sen så har jag tappat lite nu, sitter och nöter Assassin´s Creed. Fett nice!

Inaktiv
Skrivet av Snatte:

Händer väll att man spelar en del COD4 på boxen

Gamertag: rAncin

PS! skulle faktiskt vara rätt fränt att få ihop någon FZ klan eller liknande

Jag är på!
Jag föregår med gott exempel och plitar dit FZ under klan, häng på nu alla i den här tråden så möts vi online.

Ha det//sn0wba71

Inaktiv

Adda Fichoo på live är jävligt sugen på att lira med svenskar

Inaktiv
Skrivet av Fichoo:

Adda Fichoo på live är jävligt sugen på att lira med svenskar

Har addat dig

Inaktiv

nick fetkatten på live
23 år, lirar dagligen efter jobb o ibland helger.
Adda gärna mig om det är nån klan på G.
Har tävlat i cod1 o cod2 på pc innan men kör bara 360 nu. Ses!

Medlem

Nu har jag spelat klart AC, så jag kommer med in på cod4 multiplayermatcherna igen Jag tar o skriver i FZ i klan också nästa gång jag startar cod4.

Inaktiv

jag kommer inte spela så mycke en tid framöver för jag har separerat med tjejen och flyttat hem till mor och far ett tag och deras BB är inte tillräckligt snabbt för onlinespel.
Men ni märker när jag kommer tillbaka.. !

Är lugnt på, Dock inte så hög lvl än då jag först fick mitt Ex igår T_T

XBL: RedDeadLobster

Inaktiv

Tjena alla adda mig om ni vill lira Freddgbg är mitt nick !

Vi ses på slagfältet

Inaktiv

Några som har lust och lira lite imorgon runt 19-tiden?


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

Några som har lust och lira lite imorgon runt 19-tiden?

Jag är ute och lirar ikväll så jag kör kör gärna!

Är det några fler som har lust att hänga på så adda mig XBL = Freddgbg

Inaktiv

Kul lir ikväll Alla FZ:are är välkommna att sätta [FZ] framför sitt nick och haka på.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Skit att man ska va i Norge o jobba nu!

Får abstinens och vill spela.
Funderar på att köpa en krysslåda här och be tanten skicka mitt cod4 på posten.

Offtopic
kan man anluta till live via laptop som man har uppkopplad trådlöst?

Medlem
Skrivet av sn0wba71:

Offtopic
kan man anluta till live via laptop som man har uppkopplad trådlöst?

japp, bara du har en vanlig nätverksanslutning på datorn också (det har väl alla ). Jag kör LIVE genom min stationära som har trådlöst, och min kompis körde på det sättet som du beskrev.

Inaktiv

Ja det var riktigt kul att lira idag, hoppas fler hakar på!

Det blir ju mycket skojigare när man är ett gäng och kör som man kan sammarbeta med, som inte är Amerikaner

123
Skriv svar