Call of Duty 4 online [Xbox360]

Inaktiv
Skrivet av Fredd:

Det blir ju mycket skojigare när man är ett gäng och kör som man kan sammarbeta med, som inte är Amerikaner

Eller 12-åriga brittiska kids som skriker "SAAAAAFAJREN" och sjunger i micen.


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av Fredd:

Det blir ju mycket skojigare när man är ett gäng och kör som man kan sammarbeta med, som inte är Amerikaner

Eller 12-åriga brittiska kids som skriker "SAAAAAFAJREN" och sjunger i micen.

Det är tur att vi fick MUTE funktionen att fungera annars hade man fått åka över till England och byta blöja på killen, hanns föräldrar måste ha glömt det

Inaktiv

Köpte en arcade edition, det följde inte med tp-kabel eller headset :(.
min fråga ska man ha en rak eller korskopplad kabel mellan x-box och pc?

Medlem
Skrivet av sn0wba71:

Köpte en arcade edition, det följde inte med tp-kabel eller headset :(.
min fråga ska man ha en rak eller korskopplad kabel mellan x-box och pc?

Korskopplad.

Inaktiv

Tack för svaret Ultima får köpa en sån då, så kanske man är ute på live till veckan

Inaktiv

Hittade en lista med alla unlocks.

http://www.depl0y.com/cod-4-mw-unlock-list/ranks


signatur

War never changes.

Inaktiv

Fan grabbar har ni slutat lira eller?


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

Fan grabbar har ni slutat lira eller?

Nejdå jag lirar för fulla muggar, har inte lirat något på några dagar dock. kommer väl vara ute och panga i kväll skulle jag tro. Så vi kanske kan ta en runda då.

Är det några fler som har lust så adda mig p XBL nick freddgbg

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Fan grabbar har ni slutat lira eller?

Det finns ju så mycket annat att köra just nu Men jag kommer tillbaka till cod4 snart, dont worry.

Inaktiv
Skrivet av Ultimadark:
Skrivet av zaphiren:

Fan grabbar har ni slutat lira eller?

Det finns ju så mycket annat att köra just nu Men jag kommer tillbaka till cod4 snart, dont worry.

Själv har jag inte ens tagit av plasten på mina ex av Assassins Creed och Mass Effect :D. CoD 4 är ett gift


signatur

War never changes.

Inaktiv

Spelar hela min lediga tid nästan

Vad säger ni om att köra lite senare under söndagen?

//sn0w

Inaktiv
Skrivet av sn0wba71:

Spelar hela min lediga tid nästan

Vad säger ni om att köra lite senare under söndagen?

//sn0w

Jag är på. Ska försöka bota min extrema bakfylla först :(.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Jag har lagt till några stycken på XBL nu, hoppas att ni fortfarande är ett gäng som spelar lite då och då.

Skicka en invite om ni har tråkigt någon gång, jag är alltid på

XBL: bastiian

Inaktiv
Skrivet av bastian:

Jag har lagt till några stycken på XBL nu, hoppas att ni fortfarande är ett gäng som spelar lite då och då.

Skicka en invite om ni har tråkigt någon gång, jag är alltid på

XBL: bastiian

Jaha det var du som addade oss igår. Vi hade ingen aning om vem du var :p. Vi spelar i stort sätt varje kväll så :).


signatur

War never changes.

Inaktiv

Fan va gött, snart är vi ju tillräckligt många för att köra feta private matcher.

Är det någon som skall köra ikväll ? Lite glögg, pepparkakor och Cod 4, någon

Inaktiv

cod4 = bästa skiten till 360.. adda mig! Chillm3ister @ xbox live

drar gärna ihop en clan eller något ;D


signatur

keep retro gaming alive

Inaktiv

Går ju knappt att lira det här längre :(. Live strular hela tiden....gaah blir så trött.


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

Går ju knappt att lira det här längre :(. Live strular hela tiden....gaah blir så trött.

ett tips om du inte visste det redan, så på förmiddag/dagen funkar det bra är sen på kvällen när alla amerikanare ska in som det blir ospelbart.

Medlem
Skrivet av PapaBear:

liten fråga om MP i cod4, kan man lira Splitscreen online?? eller kanske Splitscreen mot bots?, eller är det bara 1on1 splitscreen som dom gamla CoD spelen??

cod3 kan man iaf spela splitscreen över live.
borde ju gå i 4an ocksåp tycker man.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av PapaBear:

liten fråga om MP i cod4, kan man lira Splitscreen online?? eller kanske Splitscreen mot bots?, eller är det bara 1on1 splitscreen som dom gamla CoD spelen??

cod3 kan man iaf spela splitscreen över live.
borde ju gå i 4an ocksåp tycker man.

Funkar inte i 4:an.


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av PapaBear:

liten fråga om MP i cod4, kan man lira Splitscreen online?? eller kanske Splitscreen mot bots?, eller är det bara 1on1 splitscreen som dom gamla CoD spelen??

cod3 kan man iaf spela splitscreen över live.
borde ju gå i 4an ocksåp tycker man.

Finns inte i 4:an.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Hej alla! Jag är lite nybörjare har lv 41 spelar bara onliine!!! skulle vara kul om man fick vara med nån dag Gametag : koffejensen

Inaktiv
Skrivet av koffejensen:

Hej alla! Jag är lite nybörjare har lv 41 spelar bara onliine!!! skulle vara kul om man fick vara med nån dag Gametag : koffejensen

Lägg till mig på live så bjuder jag in dig :D.


signatur

War never changes.

Inaktiv

adda snalen på xbox live. Kör nästan dagligen.

Medlem

Spelar gärna med lite svenskar Adda eXodys om någon vill slakta lite.

Medlem

Precis köpt spelet men inte hunnit testa online ännu men adda gärna: erge se

Inaktiv

Halloj....

Lirar COD 4 till 360. Jag och min polare lirar hyfsat mycket och är stenhårt inne för teamplay...

Har dock inte tid för att vara med i en klan men vill gärna lira med svenskar.

Lägg gärna till mitt nick: Skandaleare samt min polare Sabien SWE

Inaktiv

Jag förstår inte i vad det svåra ligger att låta PC och 360 användare spela med/mot varandra för :P.

Jag hörde någon bullshit förklaring att det var för att tangentbord/mus användare har bättre responstid än vad folk med en handkontroll har.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

Det svåra ligger i att det är två olika spel. Hade CoD4 för PC varit en direkt port av spelet för X-box och ett av Microsoft godkänt spel så hade det varit möjligt. Men ack så tråkigt, mindre servrar och oftast är direkta konsol-portningar kassa som ***

Medlem
Skrivet av jastor:

Jag förstår inte i vad det svåra ligger att låta PC och 360 användare spela med/mot varandra för :P.

Jag hörde någon bullshit förklaring att det var för att tangentbord/mus användare har bättre responstid än vad folk med en handkontroll har.

Det enda som är bullshit angående den förklaringen är att vissa på fullaste allvar tror att de skulle ha en chans mot PC-spelare. Så nej, att det inte är ett "cross platform"-spel är ganska självklart. Hade det varit det så hade jag aldrig någonsin köpt spelet till 360.

123
Skriv svar