Call of Duty 4 online [Xbox360]

Inaktiv

Jag har följt forumet i flera år och har alltid fått svar på mina frågor och har därför inte brytt mig om att skaffa en egen inloggning. Nu är det dags då jag fastnat för COD4 online men är trött på skrikande tyskar. Adda mig Lutten för er som är sugna på slakt. Spelar mest på helger men försöker även litet på vardagskvällar. (Synd att dygnet inte har 48 timmar)

Inaktiv

Har addat: koffejensen,Skandaleare,Sabien SWE och Lutten.

Alltid kul att ha nån att spela med!

Medlem

Spelar COD 4 till xbox360 varje dag och har gärna någon svensk (eller flera är bara tusen +) att spela med

Kompostbosse @ xbox live

Medlem

Adda gärna eXodys

Medlem

Mitt är PiLp14, och spelar gärna med alla av er ;P adda mig eller skicka Game invite nån gång


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Har addat några här, men adda gärna mig om det är någon jag glömt. Jag har börjat spela mer än jag borde på senaste tiden. Mitt gamertag är: wonkeyman1

Medlem
Inaktiv

Fillert @ live, adda om ni är sugna på cod4, eller något annat, inne 24/7 i princip.


signatur

"He is truly a gift from heaven
whatever he touch's turns to gold"

Inaktiv

Kommer från klanen Call of GameReactors och undrar om ni vill möta oss.

Eran ledare kan kontakta mig här på denna sida och bestämma tider om ni antar utmaningen

Inaktiv
Skrivet av Speedie:

Kommer från klanen Call of GameReactors och undrar om ni vill möta oss.

Eran ledare kan kontakta mig här på denna sida och bestämma tider om ni antar utmaningen

Vi är ett gäng som kör Hardcore search and destroy och antar gärna eran utmaning.

Vi får väl köra nån match mot varandra.

MvH, sn0wba71

Inaktiv

Ok men är du ledaren?

Jag tänkte att vi skulle spela bäst till 4 och så väljer min klan 3 spelsätt var och eran klan 3 spelsätt var.

Men kan du ta reda på om ni har 5 stycken som vill möta oss och sen kan vi bestämma tid och spelsätt

Medlem

Adda Deragorn, spelar nästan varje dag.

Medlem

jag funderade på att skaffa cod4 till mitt kära xbox360 fast jag kom på att jag inte har någon kabel till internet så det blev till pc.

Medlem
Skrivet av Alesi09:

jag funderade på att skaffa cod4 till mitt kära xbox360 fast jag kom på att jag inte har någon kabel till internet så det blev till pc.

Bäst att jag gör en intresseanteckning i notepad då.

Inaktiv

Hejsan! Det är såhära att jag och min clan är sugen på en clan match vi heter [CCHB] och om ni är sugen så adda mig på mitt Gamertag:RobinHooden
eller på msn:Fort_minor92@hotmail.com

Inaktiv

har inte spelat med nån svensk än såvitt ja kan minnas...adda mig, min Gamertag är AndyBloodtooth

Inaktiv

Om någon vill lira så heter jag UPSALA @ Live.

Inaktiv

Jag skall snart köpa cod4 till min xbox o. ja har redan xbox live:)
Min gamertag är: TimiderEagle
ps. Jag är finlandssvensk:P
Jag har addat ca 30 spelare nu:D
Hoppas bara att ni accepterar min kompisförfrågan:)

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

Kul lir ikväll Alla FZ:are är välkommna att sätta [FZ] framför sitt nick och haka på.

Finns det nåt annat sätt att ändra namnet än på xboxen? För det kostar 800microsoft points att byta det...fast jag har typ 1075 points så jag kakn nog byta men finns det på nåt annat sätt så att man int behöver använda microsoft points, som typ via xbox eller microsofts hemsida?

Tacksam för svar:)
//TimiderEagle

Inaktiv

Har nyligen hopaat från cod4 på pc till xbox^^. Adda mig gärna, vore roligt!=D

Gamertag: joshimaniac

Inaktiv

Liras det fortfarande lika flitigt eller kör alla CoD:WaW nuförtiden?


signatur

War never changes.

Inaktiv

Samma fråga liras det fortfarande eller spelar alla waw

Inaktiv

jag lirar både cod4 & waw mest för att inte spela sönder det ena men är det nån som vill lira tsm så kan ni lägga till mig:) gamertag: andiizz

Inaktiv

Jag är 23 år och ny här på FZ har letat så länge efter vettiga seriösa personer att spela Cod 4 med. Någon som är intresserad av ett seriöst taktiskt spelade i Cod 4 kan lägga till "Gabbelito" Hoppas man hör av nån ha det bäst alla


signatur

Lock and load.. And Dodgethis is coming.

Medlem

Låter ganska bra det här... Men men, man har ju inte spelat på ett bra tag, så man är säkert sjukt ringrostig. Aja, add Daerken om ni vill lira, efter ett tag så får man kanske tillbaka lite av sina gamla skills

Inaktiv
Skrivet av Daerken:

Låter ganska bra det här... Men men, man har ju inte spelat på ett bra tag, så man är säkert sjukt ringrostig. Aja, add Daerken om ni vill lira, efter ett tag så får man kanske tillbaka lite av sina gamla skills

Jag tror ja lägger till dig när jag kommer hem, sitter hos far nu och ska käka snart så. Får se om du kommer online så ska vi ta bort allt rost från dig Buck up marine


signatur

Lock and load.. And Dodgethis is coming.

Inaktiv

Har addat några av er så att vi kan spela lite cod4 adda gärna mig också! Gamertag: Jo0ni16 (andra O:t är en nolla):)

Inaktiv
Skrivet av TimiderEagle:

Jag skall snart köpa cod4 till min xbox o. ja har redan xbox live:)
Min gamertag är: TimiderEagle
ps. Jag är finlandssvensk:P
Jag har addat ca 30 spelare nu:D
Hoppas bara att ni accepterar min kompisförfrågan:)

Har addat dig, så vi kan lira lite cod4

Inaktiv

Ni alla får nog adda mig om någon vill, ja vet inte hur man addar har jag kommit på. Well well..


signatur

Lock and load.. And Dodgethis is coming.

Medlem

Skulle gärna vilja spela med svenskar nu men jag har inger úber skills och micken funkar inte men jag kan höra er så säg allting 2 gånger bara:P
Mitt gamertag är Vedklabbe Tror jag har mött några av er redan


signatur

Phoenix bird

123
Skriv svar