Titel Stammis
Registrerad 2005-08-15
Inlägg 486
Som sagt. Tänkte dra igång lite MW2 i väntan på BF3! Men står 0 players online på allt..
Vad är fel? Min NAT är öppen och har inget som blockar!
Titel Stammis
Registrerad 2007-11-07
Inlägg 581
Rätta mig gärna om jag har fel då jag inte minns riktigt men om du spelar på PC versionen så använder väl den punkbuster som behöver updateras för att multiplay ska funka riktigt.
Titel Veteran
Registrerad 2005-11-24
Inlägg 1 189
Saarela81 skrev:
Rätta mig gärna om jag har fel då jag inte minns riktigt men om du spelar på PC versionen så använder väl den punkbuster som behöver updateras för att multiplay ska funka riktigt.
Okej, jag rättar dig, du har fel. MW2 använder INTE Punkbuster, den använder Valve Anti Cheat (VAC). Den behöver inte uppdateras, det sker automatiskt via Steam.
@OP, Märkligt om du inte hittar några spelare i MW2, har du fortfarande problem med det?
Titel Veteran
Registrerad 2009-09-11
Inlägg 702
Hade detta problem också, men det visade sig att jag bara behövde vänta i typ 5 hela minuter. Då hitta jag en server. undrar vad som har orsakat detta :/
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738
Gabe står i dörröppningen och hindrar trafiken 
Hade liknande problem för ett halvår sedan. Fick avinstallera STEAM, sedan funkade allt med en ny installation.
Titel Stammis
Registrerad 2005-08-15
Inlägg 486
Löste aldrig problemet och nu är det sak samma.. (BF3 om ett par timmar)
Titel Intresserad
Registrerad 2011-10-29
Inlägg 71
Brukar gå iväg eller hålla på med något annat. Tar runt 4-5 minuter SEDAN hittar den en server. Så himla drygt.