FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Frazz
Titel Stammis
Registrerad 2005-08-15
Inlägg 486

Som sagt. Tänkte dra igång lite MW2 i väntan på BF3! Men står 0 players online på allt..

Vad är fel? Min NAT är öppen och har inget som blockar!

Saarela81
Titel Stammis
Registrerad 2007-11-07
Inlägg 581

Rätta mig gärna om jag har fel då jag inte minns riktigt men om du spelar på PC versionen så använder väl den punkbuster som behöver updateras för att multiplay ska funka riktigt.

StrongBad
Titel Veteran
Registrerad 2005-11-24
Inlägg 1 189

Saarela81 skrev:
Rätta mig gärna om jag har fel då jag inte minns riktigt men om du spelar på PC versionen så använder väl den punkbuster som behöver updateras för att multiplay ska funka riktigt.

Okej, jag rättar dig, du har fel. MW2 använder INTE Punkbuster, den använder Valve Anti Cheat (VAC). Den behöver inte uppdateras, det sker automatiskt via Steam.

@OP, Märkligt om du inte hittar några spelare i MW2, har du fortfarande problem med det?

cyberzaikoo
Titel Veteran
Registrerad 2009-09-11
Inlägg 702

Hade detta problem också, men det visade sig att jag bara behövde vänta i typ 5 hela minuter. Då hitta jag en server. undrar vad som har orsakat detta :/

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738

Gabe står i dörröppningen och hindrar trafiken ;)

Hade liknande problem för ett halvår sedan. Fick avinstallera STEAM, sedan funkade allt med en ny installation.

Frazz
Titel Stammis
Registrerad 2005-08-15
Inlägg 486

Löste aldrig problemet och nu är det sak samma.. (BF3 om ett par timmar)

shadoozle
Titel Intresserad
Registrerad 2011-10-29
Inlägg 71

Brukar gå iväg eller hålla på med något annat. Tar runt 4-5 minuter SEDAN hittar den en server. Så himla drygt.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 105 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

FZ