Intresse för Call of Duty: World at War clan?

Medlem
Intresse för Call of Duty: World at War clan?

*NY INFO**NY INFO**NY INFO**NY INFO*
*NY INFO**NY INFO**NY INFO**NY INFO*

Vi har nu en klan skapad med logo och namn. Med hemsida, Server, 24/7 Ventrilo. Är det någon som fortfarande är intresserade så är det bara att skriva i denna tråden. Vi letar efter members som vill spela Search & Destroy. Ålder: 17+ Kan göra undantag efter mognad.

http://www.TeamFRAGNation.com

*NY INFO**NY INFO**NY INFO**NY INFO*
*NY INFO**NY INFO**NY INFO**NY INFO*

Medlem

Låter faktiskt riktigt kul, saknar klanspel och det var ett tag sedan. Dock så vill jag gärna se om WaW får en lika stor klanscen som MW har nu innan, och är tyvärr endast 16 år =/


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Låter faktiskt riktigt kul, saknar klanspel och det var ett tag sedan. Dock så vill jag gärna se om WaW får en lika stor klanscen som MW har nu innan, och är tyvärr endast 16 år =/

Jag tror att WaW kommer få bra mycket spelare. Alla dom som körde CoD 2 innan som inte blev nöjda med 4an för att det var MW kommer garanterat att hoppa till WaW. Desutom så är det ju skapat på CoD 4 motorn så i grunden kan man säga att det är samma spel med ww2 skins och andra maps hehe.

Men om du är 16 år och du vill vara med så kan ju som sagt det göras undantag. På 1 år spelar ju inte så stor roll.

Medlem

Har lirat alla Call of duty spel som finns ute (till pc)
Så jag kommer nog joina


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Har lirat alla Call of duty spel som finns ute (till pc)
Så jag kommer nog joina

Det låter ju kanon MacNille. Har du lirat i andra klaner i typ cod 1 eller 2? I så fall vad heter dom? Kanske känner igen någon. Men om du är intresserad så låter det ju kanon. Har du någon msn - xfire jag kan adda dig på?

Medlem

Tja Lirade CoD4 nästan ett år och vill bli väldigt nöjd med WaW så jag skulle kunna Hoppa in, men jag är bara 15år

ha det bra anway


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem
Skrivet av Vic0506:

Tja Lirade CoD4 nästan ett år och vill bli väldigt nöjd med WaW så jag skulle kunna Hoppa in, men jag är bara 15år

ha det bra anway

Undantag kan göras som sagt. Har du någon msn - xfire?

Medlem

Ah yeah Vutowski@hotmail.com


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem
Skrivet av Vic0506:

Ah yeah Vutowski@hotmail.com

Addad. Nån mer intresserad här?

Medlem

jag elr du? xD


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem

tysonayt och mcnille. Vore bra om ni kunde svara. Har ni msn eller xfire jag kan adda er på?

Inaktiv

Om det inte bara är snack, då är jag med.

David_dellblom@hotmail.com (18 år)

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Om det inte bara är snack, då är jag med.

David_dellblom@hotmail.com (18 år)

------------
Addad

Medlem

Någon mer intresserad?

Medlem

Jag kör gärna klanspel, har erfarenheter osv


signatur

<3

Medlem

Har spelat ganska högt inom CSS för 1 år sedan, spelade CoD 4 i ett par månader också


signatur

<3

Medlem

Sugen att haka på....är dock för gammal för klan spel nuförtiden Men saknar det var kväll....


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem
Skrivet av athlOn:

Sugen att haka på....är dock för gammal för klan spel nuförtiden Men saknar det var kväll....

Man så gammal man gör sig. Men det är synd att du känner så =(

Medlem

Jag är jävligt sugen, Jag har spelat alla COD spelen som finns på PC. Just nu nöter man COD4 jävligt mycket och är jävligt skillad . Aldrig vart me nån seriös klan i COD så har aldrig lirat PCW men det är nåt man vill

xfire: antiblaxx
msn: skoter_robin@hotmail.com


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem

Kanske e med om jag får, vi får se

Medlem

Jag är intresserad men bara 14 år gammal så jag vet inte....

Annars

Xfire: antebart

Inaktiv
Skrivet av Xe3d:

Kanske e med om jag får, vi får se

Du förtjänar nog ett stort "LAWL" , ofta att man frågar föräldrarna om man får vara med i en klan

Hexic du har visst "råkat" blocka mig ,

Medlem
Citat:

Hexic du har visst "råkat" blocka mig ,

Det samma

Inaktiv
Skrivet av HeXic:
Citat:

Hexic du har visst "råkat" blocka mig ,

Det samma

Vet inte hur gammal du är, men du trodde att jag hade blockat dig eftersom jag loggade ut? Har du någon bra anledning till varför jag nu skulle ha blockat dig?

Medlem
Skrivet av david_dellblom:
Skrivet av HeXic:
Citat:

Hexic du har visst "råkat" blocka mig ,

Det samma

Vet inte hur gammal du är, men du trodde att jag hade blockat dig eftersom jag loggade ut? Har du någon bra anledning till varför jag nu skulle ha blockat dig?

Hur gammal jag är. Har det till ämnet att göra? Jag skiter i vilket. Denna tråden handlar inte om vem som blockar vem. Återgå till topic plz.

Medlem

*NY INFO**NY INFO**NY INFO**NY INFO*
*NY INFO**NY INFO**NY INFO**NY INFO*

Vi har nu en klan skapad med logo och namn. Med hemsida, Server, 24/7 Ventrilo. Är det någon som fortfarande är intresserade så är det bara att skriva i denna tråden. Vi letar efter members som vill spela Search & Destroy. Ålder: 17+ Kan göra undantag efter mognad.

http://www.TeamFRAGNation.com

*NY INFO**NY INFO**NY INFO**NY INFO*
*NY INFO**NY INFO**NY INFO**NY INFO*

Medlem

Ja var skulle gärna vilja gå med, msn: ante_bart__94@hotmail.com

Inaktiv

Tjena, vet inte om ni fortfarande letar folk, men isnfall så har jag spelat klanspel i BF serien och ett litet tag i cod 4. Du kan kontakta mig på kesocafe@hotmail.com

Medlem

jag är också gärna med om de finns plats joel_skogsberg@hotmail.com...

Medlem

TeamFRAGNation är nu nerlagd pga olika skäl. Klanen kommer att uppstå när CoD 6 har release under 2009.

1
Skriv svar