Power-Levling Modern Warfare 2 idag, 22/6-2011

Medlem
Power-Levling Modern Warfare 2 idag, 22/6-2011

Tja, som titeln lyder så hade jag tänkt hosta en lobby på Modern Warfare 2 i syfte att levla upp folk som vill levla upp lite fortare. Det kommer gå till såhär att om vi får ihop totalt 12 spelar så kommer jag göra ett party och invita alla som ska vara med. Sedan startar jag en Search & Destroy runda.
Såhär ska er class setup se ut för samtliga 2 custom classes:
Custom Class 1
Primary Weapon - Riot Shield
Perk 1 - One-man-Army
Resten är valfritt

Custom Class 2
Primary Weapon - L86
Perk 1 - One-man-Army
Resten är valfritt

Såhär går det till !
När vi är inne i matchen så väljer Lag 1 Custom Classen med riot shield och Lag 2 väljer Custom Classen med L86'an. Varje spelare parar ihop sig med en ifrån andra laget (vi snackar på skype vem som ska vara med vem, osv) sedan tar spelare 1 fram sin riot shield och spelare 2 tar fram sin L86. Spelaren med L86'an ska därefter skjuta på spelaren med riot shielden. Med jämna mellanruim kommer killen med riot shielden få +500 exp. (Dock bara till en viss gräns) När denna gränsen är någg och spelare med riot shielden inte får mer exp så byter spelarna custom class (med hjälp av one-man-army) de byter plats och gör om hela processen till den nya spelaren med riot shielden inte får med exp, då byter de igen. Detta kommer vi göra tills matchen är slut, då kommer vi köra en ny match. Enligt noga beräkningar ska man kunna uppnå max 50.000 exp per match om man är skicklig och utför hela processen snabbt och tar väl vara på tiden. Ganska lagom va?

Så alla som är intresserade kan adda mig på skype: rambo-xii
Mikrofon är ett krav.

ha det gött! / Rambo XII


signatur

*BOOOM!!!* HeadShot Mitt i Huvet!

Medlem

Jävla boosters. Det blir report på det här.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Jävla boosters. Det blir report på det här.

kej gött. för det står ju att det är olagligt.

banna do som gör det utan fusk... men låt gärna dom som hostar sönderhackade lobbys med 3759392517486 miljoner gånger experience vara kvar..
tuff tuff tuff låter logiktåget


signatur

*BOOOM!!!* HeadShot Mitt i Huvet!

Ey Shrudder nån har snott din avatar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

MW2 i ett nötskal...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Och det där med att levla på skills och spelfärdighet var en epok för sig..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Och det där med att levla på skills och spelfärdighet var en epok för sig..

Jag gör inte detta för egen vinning. Har redan tagit mig till min önskade prestige nivå och låst upp grejorna på mitt favoritvapen. Gör detta enbart för dessa som vill levla upp snabbare och inte har något tålamod. Om ni inte är intresserade behöver ni ju inte ödsla dyrbar tid på att lägga massa nedvärderande kommentarer på för er ointressant tråd.


signatur

*BOOOM!!!* HeadShot Mitt i Huvet!

1
Skriv svar