Vad har folk emot "Hardcore"?

Medlem
Skrivet av LurkerGaat:
Skrivet av PaRad0x:

PromodLIVE/Promod 4.42 <3

Ja parad0x du har redan sagt det! Och vi vet att det ät det bästa som finns
Because I <3 it too :3

Måste ju sägas ofta! 4.42's reg är ju helt sjuk, SMG har aldrig varit roligare men inget slår en R700 och Golden dealge enligt mig :}

Inaktiv

Jag brukar sitta och köra mycket cod4 publics, jag kör ENDAST hardcore då jag inte finner normal så underhållande, dels för att folk inte vill DÖ, alla av mina polare är av samma åsikt. En bra hardcore runda för mig är bäst när det är ungefär 4-6 pers i varje lag, klarar inte av att spela om det är t.ex. 50 pers på servern. Och det här om att det sitter noobs med RPD och RPG i hörn och väntar på en kill. Det har hänt mycket sen dess på pubsen, iaf dom jag spelar på. Kan berätta en rolig erfarenhet jag hade på en pub, jag körde downpour och kutade fram till ett fönster och glodde ner mot deras spawn (körde med P90'n, höll på att unlocka alla attachments) jag ser något som rör sig där nere och blåser av en salva med P90'n och får 3 HS på dirren, varav halva servern skriker "HAXXXX!"


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Hardcore är det bästa dem någonsin lagt in i CoD! Bort med UI och att man kan dö av ETT skott, realism.. palla skjuta spraya 10 skott på huvudet för att dö.. nejtack, HC FTW


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Inaktiv

Föredrar själv HC och önskat att det funnits mer av det i andra spel. Gillar äldre spel som Rainbow six eller första Flashpoint. Gillar inte det här CS-quakeandet där man bara står och motorsågar varandras kroppar med sina vapen i en halvtimme på 15 cm avstånd innan någon dör.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Spelar uteslutande HC.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Tybalt:

Spelar uteslutande HC.

Samma här


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har inga problem med att ta kål på folk med ett skott i vanilla och det är inte med sniper.

Och korta burstar dödar alltid i princip med alla vapen


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hardcore skulle vara perfekt!
OM man hade tagit bort respawntimern, jag hatar och vänta på det!

123
Skriv svar