Värsta skräpet någonsin!

Medlem
Värsta skräpet någonsin!

Så jag fick tag på en kod från FZ igår till PC, men jag har inte haft möjligheten att testa på spelet förrän idag.
Jag startar spelet och är sugen på att lira lite TDM på Crash, men det kan man ju inte välja. Det finns bara två spellägen för Banpaketet, Mosh pit och Hardcore.

Först tar de bort möjligheten att få välja bana, nu tar de även bort möjligheten att få välja spelläge! Vad tänker de med egentligen!?

Jag är glad att jag fick paketet gratis, för det här skulle jag aldrig ens ta i med tång annars.
Att de sen inte har vett att uppdatera spelet med lite vapenbalanseringar och ta bort fuskare gör det ännu värre...

Medlem

Jag kan bara hålla med. Jag älskar S&D och TDM men fan att det går att välja.

Sen en annan sak är att jag inte kan lira dom gamla banorna längre. Någon mer med samma problem?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Ariath jag har precis samma problem som du att man inte kan lira dom gammla banorna man kommer inte in på nån server och jag gissar att det är nå fel med steamhelvetet ...

Medlem

Asså, jag blir så irriterad över att man får betala för något som inte går att använda på det sätt som man trott. Jag vill att man skall kunna spela banorna precis som innan, dvs. man kan välja mode. Men nu när man inte kan det utan man fastnar i en "random mode" för de nya banorna börjar man undra om dom ens bryr sig om att få fler anhängare till sitt spel eller om dom är ute efter att bli av med ett gäng. Respektlöst att inte ens informera sina kunder om hur det kommer fungera innan kunderna köper de nya kartorna. Nu vill jag ha mina pengar tillbaka.

Någon som vet hur man går till väga då det är extremt krångligt att få tag på någon form av support från Steam?

Medlem

Ja, jag kan förstå att du känner dig lurad D00Mn8, som tur är för mig så fick jag min kod gratis. Tyvärr så vet jag inte om man kan ångra sitt köp på Steam, har aldrig försökt med det.

1
Skriv svar