HotS spelare sökes

Inaktiv
HotS spelare sökes

Söker moget folk (30+) att spela HotS med om eftermiddagar och kvällar. Mitt första moba spel och har blivit en 41 spelade matcher med 23 vinster.

Mitt id är deepz#2686

Edit: Ändrar till "mogna spelare" med en minumum ålder på 20.

Moderator | Testpilot

Finns ganska mogna människor som inte är 30 + också. Förstår inte varför en sådan hög ålder ska spela roll? 22+ borde väl räcka om något.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Finns ganska mogna människor som inte är 30 + också. Förstår inte varför en sådan hög ålder ska spela roll? 22+ borde väl räcka om något.

Upp till var och en.

Moderator | Testpilot
Skrivet av deep9:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Finns ganska mogna människor som inte är 30 + också. Förstår inte varför en sådan hög ålder ska spela roll? 22+ borde väl räcka om något.

Upp till var och en.

Givet men jag är bara fundersam på vad skillnaden skulle vara? Mer "gubbig"?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av deep9:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Finns ganska mogna människor som inte är 30 + också. Förstår inte varför en sådan hög ålder ska spela roll? 22+ borde väl räcka om något.

Upp till var och en.

Givet men jag är bara fundersam på vad skillnaden skulle vara? Mer "gubbig"?

Japp

Moderator | Testpilot
Skrivet av deep9:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av deep9:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Finns ganska mogna människor som inte är 30 + också. Förstår inte varför en sådan hög ålder ska spela roll? 22+ borde väl räcka om något.

Upp till var och en.

Givet men jag är bara fundersam på vad skillnaden skulle vara? Mer "gubbig"?

Japp

Med tanke på hur mycket jag hängde med min morfar ute i våran stuga (han och jag bara) så kan jag påstå att jag är rätt gubbig trotts jag bara är 22 år : D

Aja, lycka till med sökandet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Med tanke på hur mycket jag hängde med min morfar ute i våran stuga (han och jag bara) så kan jag påstå att jag är rätt gubbig trotts jag bara är 22 år : D

Aja, lycka till med sökandet

Haha, samma här. Mitt smeknamn bland släkten är "Lillfarbrorn" sedan tidigt in i 20-års åldern.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av deep9:

Söker moget folk (30+) att spela HotS med om eftermiddagar och kvällar. Mitt första moba spel och har blivit en 41 spelade matcher med 23 vinster.

Mitt id är deepz#2686

Ändrar till sökes "mogna spelare" med min ålder på 20. själv är jag 34

Medlem

Jag och min kompis söker HOTs spelare att lira med adda gärna Alair#2300 eller Kronprinsen#2285
Vi söker folk som föredrar teamplay och kommunikation, skills spelar ingen roll då det är relativt nytt och folk vill testa olika heroes osv men teamplayet och kommunikationen är viktigt!!

MVH Pontus

Medlem

Slängt iväg inviter till deep, alair och kronprinsen. Relativt ny men har bestämt mig för att sätta mig ner och spela skiten. Har tillgång till ts om så behövs.

mvh
kattfanskapet kattovisch#2168


signatur

"You look like you need a monkey."

Medlem

Spelar alla roller och skulle anse att jag lätt är över medel både skillmässigt och när det kommer till mera taktiska analyser! Har dock inte spelat på ett tag så är inte up-to-date med den senaste metan! Skicka PM om det låter intressant!

Medlem

Jag har precis börjat spela men har en del erfarenhet sedan de gamla RTS dagarna, är 26 år och har battletag: Unforgotten#2189


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar