Medlem
5850 i lager?

Är det någon som råkar ha koll på om 5850 finns i lager någonstans? De flesta verkar få in i januari tidigast, och det är ju lite sent för min julklapp! ;<

Medlem

Tror det är ganska svårt just nu om du inte vill betala överpriser från as som köper på sig ett par nya kort och säljer dem till överpriser.

Medlem
Medlem

Skapa konto på Prisjakt och fixa så du får ett mail när något valfritt HD5850-kort hamnar i lager under valfri prislapp.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Sapphire ATI Radeon HD 5870, är det nått att ha?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Sapphire ATI Radeon HD 5870, är det nått att ha?

Om du är ute efter ett HD5870, då det enda som skiljer de olika märkena åt är förpackning och vilket klistermärke det är på kortet.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av Theade:

Sapphire ATI Radeon HD 5870, är det nått att ha?

Om du är ute efter ett HD5870, då det enda som skiljer de olika märkena åt är förpackning och vilket klistermärke det är på kortet.

du skojjar med mig va? 5870 har högre fps i alla spel än vad 5850 har och spelar du i högre upplösning så slår 5870 till 5850 rätt rejält men som han gjorde en tråd om.. "Bästa singel gpu kortet som finns nu" det säger det mesta..

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av Theade:

Sapphire ATI Radeon HD 5870, är det nått att ha?

Om du är ute efter ett HD5870, då det enda som skiljer de olika märkena åt är förpackning och vilket klistermärke det är på kortet.

du skojjar med mig va? 5870 har högre fps i alla spel än vad 5850 har och spelar du i högre upplösning så slår 5870 till 5850 rätt rejält men som han gjorde en tråd om.. "Bästa singel gpu kortet som finns nu" det säger det mesta..

Jag tror att du har missuppfattar rätt grovt...

zaxxor snackar inte om 5870 vs 5850 och inte heller gör Theade det.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

ahaaa, han menar mellan "sapphire" och "powercolor" tex? haha, fan vad dum jag känner mig nu -.-

1
Skriv svar