Medlem
Accesskod?

Det här borde vara mycket lätt, men jag kan inte hitta:| Jag vill ringa Fujitsu siemens och maskinen kräver accesskod... Vart hittar jag den??? Har sökt på google. Svara gärna så snabt som möjligt. Tacksam för svar:up: (accesskod på datorn)

Medlem

access kod till vadå?

Medlem
Skrivet av mad-dog:

access kod till vadå?

När jag ringer Fujitsu siemens så kräver en maskin accesskod... Annars kan man inte prata... De säger inte vart man hittar den, darför frågar jag här... (vistaaccesskod) behövs säkert till mycket om man har vista, har en ny dator...:P

Medlem
Skrivet av Revador:
Skrivet av mad-dog:

access kod till vadå?

När jag ringer Fujitsu siemens så kräver en maskin accesskod... Annars kan man inte prata... De säger inte vart man hittar den, darför frågar jag här... (vistaaccesskod) behövs säkert till mycket om man har vista, har en ny dator...:P

Vista nyckel?

Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av Revador:
Skrivet av mad-dog:

access kod till vadå?

När jag ringer Fujitsu siemens så kräver en maskin accesskod... Annars kan man inte prata... De säger inte vart man hittar den, darför frågar jag här... (vistaaccesskod) behövs säkert till mycket om man har vista, har en ny dator...:P

Vista nyckel?

kan man se på datorn typ kontrollpanelen eller när man lägger in vistaskivan? Jag har inte hittat något

Inaktiv

Alternativt att det står nån kod på klistermärket på datorn.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

om det är en maskin kod så borde den nog sitta som en klisterlapp på själva datorn och koden är inte din serialla nyckel till ditt OS. detta står nog i manualen till datorn om vart exakt på datorn du kan hitta koden.

1
Skriv svar