bästa gaming musmattan?

Inaktiv
bästa gaming musmattan?

någon att rekomendera?

Inaktiv

bakplåtspapper i teflon.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

ALLSOP gigapad är en kanon matta om man gillar tyg hållet.

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

bakplåtspapper i teflon.

Marjasin klipp o klistra? 8)


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

håller med soya. Fast Steelpad 5L är otroligt skön med mx518 och qpad skates iaf, fast den blir lätt mött känns det som. Annars är Qpad ct också väldigt skön. Många är väldigt sköna. Beror på vad du vill ha också, hård - bra glid, mjuk - lite mer känsla, skönare för handen ofta.

Lycka till i varje fall!

Inaktiv

Jag gillar min corepad (orginal). Men om jag skulle köpt ny matta nu så hade jag köpt corepad Magna från inet.se för en billig penning. 140kr tror jag den kostade. Jag köpte min för 220kr. Båda modellerna är i glas.

Inaktiv

Ikea musmatta med kudde för handleden, ja tack!

Inaktiv

Haft Icemat och har QPad CT nu. QPaden är skönare är Icematen, grymt behaglig.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Razer Exact mat äger ^^. Aluminium och teflon samt vändbar


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Inaktiv

Jobbiga med en del mattor är att de slits alternativt blir enormt skitiga. Jag har just nu en MX518 som jag kör på en tungviktarmatta gjord i glas. Den är låg och fungerar grymt bra. Finns faktiskt på Clas Ohlsson för 99 spänn och det är den värd flera gånger om. Lite steelpad och annat är ju inte heller fel.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av unix:

Jobbiga med en del mattor är att de slits alternativt blir enormt skitiga. Jag har just nu en MX518 som jag kör på en tungviktarmatta gjord i glas. Den är låg och fungerar grymt bra. Finns faktiskt på Clas Ohlsson för 99 spänn och det är den värd flera gånger om. Lite steelpad och annat är ju inte heller fel.

Antar att du menar denna:
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=255024

Vet du hur ytan på den är jämfört me en Icemat?

Inaktiv

Lägg till 30kr och du får en sån här istället: http://www.inet.se/datortillbehoer/moess/musmatta-corepad-mag...

Jag har orginal versionen och jag har även testat icemat. Corepad har mycket bättre glid. Min polare referar till det som "äckligt cs-glid". Har en Razer DiamondBack.

Kan lägga till att inet ofta har riktigt bra pris och är 'typ' snabbast, tillsammans med Dustin, på att leverera.

Medlem

Steelpad QcK/QcK+. Tunn tygmatta med lagom friktion och som håller länge.

Medlem

Func 1040 ar lysande imo, lagom stor och bra glid.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar