Medlem
iPhone

Vet inte om det redan finns en iPhone Tråd, hittade inte en iaf.

Tänkte att det kunde vara roligt att snacka iPhone med dom som har en, vilka program som är bra, tips för dom som har tänkt köpa en mm.

Iaf så fick jag min idag, 16gb. Håller på synkronisera den i iTunes just nu. Är Jäkligt imponerad hur bra telefonen är uppbyggd.

Bara GPSen kommer komma till bra användning om man ska någonstans.

Skall lägga in lite filmer och serier, kan inte skada om man måste vänta någongång

Medlem

För det första, iPhone och iTunes.

För det andra, varför iPhone?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Håller med, allt Apple är skit imo, HTC Diamond eller Sony Ericsson X1 ska man ha.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Blir förmodligen en iPhone (3?) om ett par år. Just nu måste jag stå ut med min N95 i ett tag till.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Shrudder:

För det första, iPhone och iTunes.

För det andra, varför iPhone?

Tjaa, ville ha en, så köpte en. Min gamla var trasig. Varför inte iPhone?

Medlem

Våga vägra!


signatur
Medlem
Skrivet av Light:
Skrivet av Shrudder:

För det första, iPhone och iTunes.

För det andra, varför iPhone?

Tjaa, ville ha en, så köpte en. Min gamla var trasig. Varför inte I Phone?

För att det heter iPhone, Apple prylar stavas så, t.ex. iPod, iPhone, iMac.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

ingen som har en iPhone med några bra program tips?

Medlem

writingpad
facebook
tv.nu
NYTimes
Shazam
Monkey ball
Palringo
Flashlight
vecka
tris
hitta.se
labyrinth SE

har jag. de är bra.

Medlem

Tackar, har några av dom.

Medlem

Du skulle köpt nån stryktålig Nokia och en flashad iPod Touch. Men det är enligt mig.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

hujedanemig - inte mycket kärlek för iPhone eller apple i den här tråden? Jag är sjukt nöjd med min, både som telefon, surfplatta och mp3-spelare iallafall!

Medlem
Skrivet av lave:

hujedanemig - inte mycket kärlek för iPhone eller apple i den här tråden? Jag är sjukt nöjd med min, både som telefon, surfplatta och mp3-spelare iallafall!

Kan bara hålla med. Bästa bärbara multimedia hårdvara jag haft iaf.

Skrivet av Shrudder:

Du skulle köpt nån stryktålig Nokia och en flashad iPod Touch. Men det är enligt mig.

Den är faktiskt riktigt robust.

http://www.youtube.com/watch?v=GrVkEq8g0Rw

Medlem
Skrivet av lave:

hujedanemig - inte mycket kärlek för iPhone eller apple i den här tråden? Jag är sjukt nöjd med min, både som telefon, surfplatta och mp3-spelare iallafall!

Jag älskar min iPod Touch. <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av lave:

Den är faktiskt riktigt robust.

http://www.youtube.com/watch?v=GrVkEq8g0Rw

Jag menar att ska man ska ha en simpel mobil som håller och sen har man en multimediaspelare till annat.

Skrivet av tysonayt:

Håller med, allt Apple är skit imo, HTC Diamond eller Sony Ericsson X1 ska man ha.

Sony Ericsson? Bra?
Jag har aldrig stött på nån annan mobil som krånglar så mycket som dem. (W800,W810,W880,P990,P1,K550 you name it)

Stänger av sig stup i kvarten och är sega.

TELEFONER ÄR TILL FÖR ATT RINGA MED!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

jag har varit avogt inställd mot mobiler med "allt inkluderat" så länge som de enskilda komponenterna är undermåliga.

iphone har en bra mp3-spelare (lika bra eller bättre än jag haft tidigare), den bästa web-läsaren i den storleken, och en telefon. kameran är inte bra, och jag använder inte den som min primära kamera (men den är bra nog för enklare foton...)

slå inte ihop saker om du måste göra dem undermåliga i processen. iphone gör inte det.

EDIT: För övrigt quotade du fel användare....

Medlem
Skrivet av lave:

kameran är inte bra, och jag använder inte den som min primära kamera (men den är bra nog för enklare foton...)

Kameran ersätter ju inte en riktig digitalkamera, men den är i min mening den bästa kameran på en mobil. Iaf som jag sett.

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av tysonayt:

Håller med, allt Apple är skit imo, HTC Diamond eller Sony Ericsson X1 ska man ha.

Sony Ericsson? Bra?
Jag har aldrig stött på nån annan mobil som krånglar så mycket som dem.

Så du menar att finska skitmobiler som Nokia är bättre?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av tysonayt:

Håller med, allt Apple är skit imo, HTC Diamond eller Sony Ericsson X1 ska man ha.

Sony Ericsson? Bra?
Jag har aldrig stött på nån annan mobil som krånglar så mycket som dem.

Så du menar att finska skitmobiler som Nokia är bättre?

Jag menar såklar Nokia 5140.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Ptja om vi ska kolla till statistiken så har faktiskt Sony Ericsson den minsta marknadsandelen av de större mobilföretagen medan Nokia hade störst om jag inte missminner mig


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Sak samma vem som har störst marknadsdel, Sony Ericsson beats Nokias ass any day anywhere, that's it and I won't care if you say otherwise.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Klart bästa mobilen som jag har haft hittills. Då har jag ändå haft relativt nya modeller från Sony Ericsson, Nokia och Samsung.

Kör väl inte direkt några speciellt program eller så nu. Eller ja, har precis fifflat igång ScummVM så nu blir det Monkey Island ftw!

Våga vägra skitmärken.

Medlem

Förresten, nån som vet när Meizu M8 kommer?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Light:
Skrivet av lave:

hujedanemig - inte mycket kärlek för iPhone eller apple i den här tråden? Jag är sjukt nöjd med min, både som telefon, surfplatta och mp3-spelare iallafall!

Kan bara hålla med. Bästa bärbara multimedia hårdvara jag haft iaf.

Skrivet av Shrudder:

Du skulle köpt nån stryktålig Nokia och en flashad iPod Touch. Men det är enligt mig.

Den är faktiskt riktigt robust.

http://www.youtube.com/watch?v=GrVkEq8g0Rw

Ser ju bra ut på det testet.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

2.1 mjukvaran släppt! mindre lagg när man smsar och öppnar telefonboken. de har också slängt med genius för att skapa spellistor (kräver att du syncar efter att du uppdaterat...)

1
Skriv svar