mina hörlurar dog.. och köpte nya.. från tritton (stor varning)

Inaktiv
mina hörlurar dog.. och köpte nya.. från tritton (stor varning)

jag ville bara ha nån skit man kunde sätta i usbhålet utan krångel .. men istället fick jag en hel djungel av sladdar, acadaptrar och olika dosor med kontroller på .. inte pallat räkna ut hur allt ska sitta ihop än .. dessutom verkar dom va gjorda för femåringar .. man riktigt hör hur det krasar i skallbenet när man provar dom .. och ögonen är på väg att ploppa ut ..
Dessutom är dom gjorda av nån billig skitplast som sprack direkt på flera ställen

..ge dom till era barn om ni vill att dom ska växa upp med konisk huvudform..
så kan varna för tritton , om du inte är en katt med ovanligt litet huvud .. och orkar(orka!) mickla med femtielva sladdar och dosor

Medlem

Varning i alla ära , Tips är att läsa på hur en lur fungerar innan du köper det, sen kan det väl vara trevligt med länk till vilken lur du menar?..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

Varning i alla ära , Tips är att läsa på hur en lur fungerar innan du köper det, sen kan det väl vara trevligt med länk till vilken lur du menar?..

http://www.trittonusa.com/index.php/products/gaming_audio_tec... <- hade stått ut med alla sladdar, men ingen varning någonstans att dom är gjorda för barn med litet huvud

Inaktiv

nu när jag äntligen fått igång ljudet .. lyssnade på spotify lite och det låter som en radio från 1907 ..

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:

nu när jag äntligen fått igång ljudet .. lyssnade på spotify lite och det låter som en radio från 1907 ..

eller som en klockradio från 1975

Inaktiv

Får passa på att slänga iväg en varning för kommentarer och inlägg från riktigninja!


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Jadu, att köpa ett par lurar från staterna utan att läsa på alls kanske är den stora varningen. Utöver det har du lyckats trippelposta, spama och tillföra ingenting ganska bra.

Inget fel på Tritton dock, bara man vet vad man köper.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

. ,,dom som gick sönder hette sennheiser hd600 .. haft dom i 4 år, och varit helnöjd med ljudet varje gång jag använt dom .. ..finns det inga gamingheadset med motsvarande ljudkvalité? allt verkar ju va rena skiten ,så jag chansade lite på att dom skulle va bättre , för dom va dyra och såg stora ut ;D

Medlem
Skrivet av riktigninja:

. ,,dom som gick sönder hette sennheiser hd600 .. haft dom i 4 år, och varit helnöjd med ljudet varje gång jag använt dom .. ..finns det inga gamingheadset med motsvarande ljudkvalité? allt verkar ju va rena skiten ,så jag chansade lite på att dom skulle va bättre , för dom va dyra och såg stora ut ;D

Kanske... Ett par nya Sennheiser HD600?

Inaktiv

Du hade alltså ett par Sennheiser HD600 (för övrigt jävligt bra lurar, har själv ett par HD650 sen några år tillbaka nu) och chansade att ett par gaminglurar för runt tusenlappen skulle vara bättre för att dom var dyra och såg stora ut? Jisses.


signatur

You must construct additional pylons.

Inaktiv
Skrivet av amphix:

Du hade alltså ett par Sennheiser HD600 (för övrigt jävligt bra lurar, har själv ett par HD650 sen några år tillbaka nu) och chansade att ett par gaminglurar för runt tusenlappen skulle vara bättre för att dom var dyra och såg stora ut? Jisses.

såg dom där 650 va på 300 ohm .. funkar dom bra utan hörlursförstärkare ? eller har du en sån också? isf vilken?

Medlem

Allmänt snack -> Hårdvara!


signatur

Have a good time!

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av amphix:

Du hade alltså ett par Sennheiser HD600 (för övrigt jävligt bra lurar, har själv ett par HD650 sen några år tillbaka nu) och chansade att ett par gaminglurar för runt tusenlappen skulle vara bättre för att dom var dyra och såg stora ut? Jisses.

såg dom där 650 va på 300 ohm .. funkar dom bra utan hörlursförstärkare ? eller har du en sån också? isf vilken?

Har testat köra dom utan hörlursförstärkare men det är verkligen inget att rekommendera. Det låter för jävligt om jag ska vara helt uppriktig.

Kör själv med en Apogee Duet 2.


signatur

You must construct additional pylons.

1
Skriv svar