Titel Intresserad
Registrerad 2012-04-06
Inlägg 50
Tjena, äger ett 3DS och är lite smått less på batteritiden, vad är den högsta Mah man kan få få tag på av samma storlek som orginal batteriet, och var kan man köpa ett? Har bara hittat ett 1300 Mah hittils.
Titel Storröjare
Registrerad 2010-05-12
Inlägg 2 916
Värt att göra 10 identiska trådar? eller är det förmodligen så att fz krånglar igen?
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-21
Inlägg 219
raefzm88 skrev:
Värt att göra 10 identiska trådar? eller är det förmodligen så att fz krånglar igen?
Man måste ju få upp antalet inlägg man har skrivit för att få tillräcklig cred.
Titel Intresserad
Registrerad 2012-04-06
Inlägg 50
När jag lade ut tråden i natt så dök den aldrig upp, för mig i vilket fall så postade den igen, fast inget hände, var inte meningen att spama.
Titel Moderator
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 4 873
Sajten är lite off just nu, så det blev fel. Men det är rensat!
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-03
Inlägg 2 406
Inte för att jag är någon expert på N3DS men tror det kan bli svårt att hitta något batteri i orginalstorleken som gör någon större skillnad då det här mycket större batteriet bara dubblar tiden.
Titel Intresserad
Registrerad 2012-04-06
Inlägg 50
Parzec skrev:
Blir nog kanske till o köpa en 12 volts bil-laddare i så fall. :/
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 935
Har själv ett Nyko batteri till min 3DS, köpte det här http://console.se/3ds/batterierochladdare/3dsnykochargestation.html
Tycker att batteritiden känns mer än fördubblad och den blir nästan skönare att hålla i med det nya batteriet.
Titel Moderator
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 4 873
Hur funkar de där? Sätter man DSen bara i den så är den ikopplad eller måste man koppla ut originalbatteriet först?
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 935
WildThing skrev:
Hur funkar de där? Sätter man DSen bara i den så är den ikopplad eller måste man koppla ut originalbatteriet först?
Du skruvar loss bakplattan och tar ut det gamla batteriet, Nyko- batteriet ersätter båse batteriplatsen och bakplattan. Jätteenkelt att montera, skruvmejsel medföljer dessutom. När du har Nyko batteriet så kan du inte använda original-chargestandet men det medföljer ju ett nytt som fungerar med det nya batteriet