Inaktiv
Nytt Grafikkort

Hej tänkte hör lite snabbt om en sak jag kör med en geforce 6200 128mb och jag har blivit så otroligt trött på det kan inte ha max grafik igång då hackar det :(.Så ja skulle höra om va ni tycker om Gainward Geforce 7900GS 512mb Agp är bra ehuvudtaget har funderingar på att köpa den klarar den....Need for speed carbon,tiberium wars osv på max grafik har kollat upp prestandan på den dom på dom sidorna så skriver dom att den ska va jäkla bra men jag är ruskigt noga med va ja köper så att dom är verkligen bra hehe :).Så få se va ni tycker om den om det är ett bra val och slå till på.:)

Medlem

Alltså jag är jättenöjd med mitt 320 mb 8800gts. 2495 kr på komplett.se just nu.

Edit: såg att du hade AGP och då tror jag inte detta kort passar ditt system.


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

Vänta ett tag bara tanker23. Nvidia håller på att lansera 8000-serien till AGP nu!

Inaktiv

Kommer det o bli nå bra då 8000serien agp då?:|

Inaktiv

Tycker inte det är värt att braka på i de nivåerna i agp. Ett system
med pci-e tycker jag du ska börja bygga istället.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Eller så köper han ett agp-kort, vilket som helst i princip, eftersom 6200-kortet är värdelöst för spel... Vad har du för processor osv?
Inte så soft att köpa helt nytt system om man nu inte behöver det.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem
Skrivet av Z0RRE:

Vänta ett tag bara tanker23. Nvidia håller på att lansera 8000-serien till AGP nu!

Är du säker på det ????

När kommer 8000-serien lanseras till AGP då?

Inaktiv

Ja kör nu med en Intel Celeron D 3,2ghz inte mycket o skryta om.Hittade detta agp kortet me Club-3D Radeon X1950 Pro 256MB AGP ska nog satsa på det inte så värst dyrt och den har väldigt bra prestanda i sig nog bättre än de kortet som ja skrev om tidigare.:)

Inaktiv

Yapp låter vettigt.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar