Problem med att köpa Battlefild 4.

Medlem
Problem med att köpa Battlefild 4.

Är det bara jag som inte kan köpa Battlefield 4?! Får det här meddelandet när jag ska betala. ''Vi kan inte behandla din betalning just nu. Använd ett annat betalningssätt eller försök igen senare. [ref. #10048] '' Vet någon om det finns någon lösning till detta? Är jag den enda med det här problemet? Om någon kan vet nån lösning är jag mer än tacksam..

Medlem

Var försöker köpa? På Origin? Isånafall undrar jag varför du vill köpa det där och betala minst dubbelt så mycket som andra ställen.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Var försöker köpa? På Origin? Isånafall undrar jag varför du vill köpa det där och betala minst dubbelt så mycket som andra ställen.

Vart då tex? Vill ladda ner, inte få det på skiva..

Medlem

Det finns mängder av ställen. www.codesnstuff.se, www.greenmangaming.com samt spelbutiken bara för att nämna några.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av danneC:

Är det bara jag som inte kan köpa Battlefield 4?! Får det här meddelandet när jag ska betala. ''Vi kan inte behandla din betalning just nu. Använd ett annat betalningssätt eller försök igen senare. [ref. #10048] '' Vet någon om det finns någon lösning till detta? Är jag den enda med det här problemet? Om någon kan vet nån lösning är jag mer än tacksam..

Vars försöker du köpa bf4?

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av danneC:

Är det bara jag som inte kan köpa Battlefield 4?! Får det här meddelandet när jag ska betala. ''Vi kan inte behandla din betalning just nu. Använd ett annat betalningssätt eller försök igen senare. [ref. #10048] '' Vet någon om det finns någon lösning till detta? Är jag den enda med det här problemet? Om någon kan vet nån lösning är jag mer än tacksam..

Vars försöker du köpa bf4?

Via Origin

Medlem
Skrivet av danneC:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av danneC:

Är det bara jag som inte kan köpa Battlefield 4?! Får det här meddelandet när jag ska betala. ''Vi kan inte behandla din betalning just nu. Använd ett annat betalningssätt eller försök igen senare. [ref. #10048] '' Vet någon om det finns någon lösning till detta? Är jag den enda med det här problemet? Om någon kan vet nån lösning är jag mer än tacksam..

Vars försöker du köpa bf4?

Via Origin

Jag köpte det via Discshop nu och trodde man skulle kunna ladda ner det direkt då när man köpte den nedladdningsbara versionen, men tydligen så hanterar de även nedladdningsbara spel på vardagar...Suck

Medlem

Håll er till dedikerade spelsidor så går nycklarna ut automatiskt. T.ex Greenmangaming, codesnstuff och spelbutiken. Det blir oftast billigare då också.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar