Vilken dator ska jag införskaffa?

Medlem
Vilken dator ska jag införskaffa?

JAg har 6-7000 och vill ha en hyffsad speldator.
Så då är frågan, vilken ska jag köpa?

Medlem

Ta så mycket du kan från den gamla och uppgradera grafikkort och cpu, borde vara enklast och billigast

Medlem

TAck för svaren.:)

Medlem

Vad har du för grejer nu?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

HAr inte köpt den ännu så kom gärna med fler förslag!?:D JAg har en piss dator första gången jag ska ha en helt egen så jag vet inte vilken jag ska köpa men en så kraftig gameing dator det går för 6-7000 vill jag ha.:)

Medlem

http://www.inet.se/kundvagn/visa/571823/2011-06-28

Bättre än så kan det inte bli för den budgeten


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Om jag aldrig har satt ihop en dator själv.... Borde jag då köpa dem delarna (A) xD

Inaktiv

Är det inte lämpligt att lära sig att sätta ihop en dator själv då? Det är ingen raketforskning direkt.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av Theronguard:

Om jag aldrig har satt ihop en dator själv.... Borde jag då köpa dem delarna (A) xD

Är du villig att lära dig så kan du spara pengar. Har du pengar och är bekväm är det bara att köpa en färdigmonterad med något bra supportpaket.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Första gången jag byggde en dator var det lite klurigt men nu går det jättebra och det är skitkul. Har man problem är det bara att läsa manualen vilket man ändå ska göra men men

Medlem

Nej, kanske inte men jag borde nog köpa en färdigmonterad.:P KAn någon skicka en länk med en hyffsad dator för det priset?:)

1
Skriv svar