B: Payday 2 Steam gift

Medlem
B: Payday 2 Steam gift

Hallå hallå!

Nyheterna om Payday 2 här på FZ fick mig att förboka ett 4-pack på Steam. Nu sitter jag här med en extra kopia över som kanske hellre hamnar hos någon annan? Därför byter jag gärna bort det mot något annat trevligt.

Jag har inget specifikt jag letar efter, utan kom med alla förslag ni kan tänka er så ska vi se om vi kan ordna något!

Vi hörs!

Medlem

Har 10% rabatt på Toki Tori 2 om du är intresserad

Medlem

Cubemen, castle crasher och to the moon.

Kan också slänga in ett exemplar av XCOM ( Firaxis)

Medlem

Har ett stycke halflife 2 som ligger å väntar på någon

Medlem

Magicka, trading cards, rock of ages, RARE item (DOTA2), TF2 saker.

Medlem

Skickade ett PM men skriver här också för att vara på den säkra sidan: Har ett Torchlight 2 som ligger om du skulle vara intresserad.


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

Inaktiv

Jag har en extra kerbal space program som väntar på en värdig rymdpionjär

Medlem

Jag har inget att erbjuda men kan köpa den av dig?


signatur

I drank what?

Medlem

Jag har ett L4D1:GOTY edition att erbjuda, kanske någonting från TF2.

EDIT: Jag har också en oanvänd Borderlands:GOTY edition , som digital download.

Medlem

Kan me tänka mig köpa de av dig. Någon som annars vill gå ihop och köpa ett packet på 4st för spara lite cash?

Medlem

Har ett Dead Island GOTY edition liggandes om du vill byta.

Medlem
Skrivet av Mimer:

Hallå hallå!

Nyheterna om Payday 2 här på FZ fick mig att förboka ett 4-pack på Steam. Nu sitter jag här med en extra kopia över som kanske hellre hamnar hos någon annan? Därför byter jag gärna bort det mot något annat trevligt.

Jag har inget specifikt jag letar efter, utan kom med alla förslag ni kan tänka er så ska vi se om vi kan ordna något!

Vi hörs!

Har koder för:
Assassins Creed 3
Metro 2033: Last Light
Crysis 2 Maximum Edition
Burnout Paradise: The Ultimate
Medal of Honor
Mirror's Edge
Sims 3 Starter Pack
Battlefield 3
Dead Space

Kan tänka mig att byta flera av mina koder mot ett ex av dina.

Medlem
Skrivet av Mimer:

Hallå hallå!

Nyheterna om Payday 2 här på FZ fick mig att förboka ett 4-pack på Steam. Nu sitter jag här med en extra kopia över som kanske hellre hamnar hos någon annan? Därför byter jag gärna bort det mot något annat trevligt.

Jag har inget specifikt jag letar efter, utan kom med alla förslag ni kan tänka er så ska vi se om vi kan ordna något!

Vi hörs!

Hej om du har några kopior kvar så tar jag en mot pengar eller ett trade i framtiden - funkar det?
Sitter på iPad nu så jag kan inte logga in på stram eller origin...
Med vänlig hälsning,
Björn

Medlem
Skrivet av Bergsby:

Kan me tänka mig köpa de av dig. Någon som annars vill gå ihop och köpa ett packet på 4st för spara lite cash?

Jag är nog på om mimer har slut på kopior.
B

Medlem

Tror mig ha en kod till L4D2 liggande. Den byter jag gladeligen mot något annat kul

1
Skriv svar