Divinity: Original Sin Steam Gift (BORTA)

Medlem
Divinity: Original Sin Steam Gift (BORTA)

Tjabba!

Råkade köpa på mig en kopia för mycket av detta fantastiska spel. Byter därför bort det mot något roligt. Letar efter något spel på Steam (kika listan här för att se vad jag redan har och därmed inte är intresserad av). Kan även tänka mig att byta till mig några fräsiga grejer till CS:GO.

PM:a eller skriv i tråden så ska vi se om vi kan hitta på något!

EDIT:

Det var ett väldigt intresse för detta spel! Det är ju dock förståeligt med tanke på vilket fantastiskt spel det är!
Många nämner dessutom att dom är fattiga studenter och inte har råd med spelet till fullpris. Så hur gör man då?

Då jag i fredags fick det glädjande beskedet att även jag kommer bli en fattig student till hösten har jag därför bestämt mig för att helt enkelt ge bort spelet, en liten sommartävling helt enkelt. Allt som behöver göras är att visa intresse genom att skriva i den här tråden (ni som PM:at får göra ett inlägg här också så att allt blir mer rättvist) så slumpar jag en vinnare Onsdag kl 12.00. Inga roliga rim, anledningar till varför just DU ska vinna eller sådant behövs. Det är alltså en Steam gift det gäller, så det krävs att vinnaren har ett konto där så jag kan skicka spelet någonstans, men det sköter jag med vinnaren!

Jag önskar alla lycka till så länge, och har du inte turen att vinna imorgon så tycker jag ändå att det är värt att ta en peng från studiebidraget för det här spelet, det kommer ge dig många timmars skoj när solen lyser på för starkt ute!

(Jag hoppas såklart också att detta är okej från FZs sida att jag ger bort ett spel i forumet såhär, råkar det här bryta mot någon regel så tar jag såklart bort den här "minitävlingen" )

*Lottningen är nu avgjord*

Medlem

Då du redan har 414 spel så är jag inte helt hundra på vad exakt jag kan erbjuda som du är intresserad utav.

Kan dock säga att jag har ett otroligt stort intresse för att köra Divinity så kom gärna med något förslag eller ett pris.

Edit: Kanske även ska tillägga att jag är en hyfsat fattig student vilket är anledningen till att jag inte har köpt det själv ännu.
Detta bidrar självklart till att jag inte kan erbjuda fullpris eller motsvarande tyvärr, men som sagt, kom gärna med förslag!

bra spel. ingen som vill spela genom hamatchi med mig dock mutter


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

bra spel. ingen som vill spela genom hamatchi med mig dock mutter

Humm... av vilken anledning behöver du spela med någon i detta spel genom hamatchi,,, det luktar lurt,, när spelet funkar helt utmärkt att spela med andra genom steam... Vad kan det vara som gör att inte du kan det kalle

host...host..pir...host..

Medlem

Det var ett väldigt intresse för detta spel! Det är ju dock förståeligt med tanke på vilket fantastiskt spel det är!
Många nämner dessutom att dom är fattiga studenter och inte har råd med spelet till fullpris. Så hur gör man då?

Då jag i fredags fick det glädjande beskedet att även jag kommer bli en fattig student till hösten har jag därför bestämt mig för att helt enkelt ge bort spelet, en liten sommartävling helt enkelt. Allt som behöver göras är att visa intresse genom att skriva i den här tråden (ni som PM:at får göra ett inlägg här också så att allt blir mer rättvist) så slumpar jag en vinnare Onsdag kl 12.00. Inga roliga rim, anledningar till varför just DU ska vinna eller sådant behövs. Det är alltså en Steam gift det gäller, så det krävs att vinnaren har ett konto där så jag kan skicka spelet någonstans, men det sköter jag med vinnaren!

Jag önskar alla lycka till så länge, och har du inte turen att vinna imorgon så tycker jag ändå att det är värt att ta en peng från studiebidraget för det här spelet, det kommer ge dig många timmars skoj när solen lyser på för starkt ute!

(Jag hoppas såklart också att detta är okej från FZs sida att jag ger bort ett spel i forumet såhär, råkar det här bryta mot någon regel så tar jag såklart bort den här "minitävlingen" )

Inaktiv

Jag har redan detta underbara lir men jag ville bara skriva vilket härligt tänk du har och att det är väldigt snällt att lotta ut spelet till en lycklig vinnare. Lycka till allihop, det är ett fantastiskt spel

Medlem

Memememememe!

Medlem
Medlem

Jag hoppas på det bästa helt enkelt!

Riktigt grymt utav dig att göra detta! Uppskattas även ifall man inte skulle vinna.

Medlem

Härlig inställning! Väldigt intresserad av spelet men jag avstår från tävlandet då jag har bra nog ekonomi att köpa spelet. Vill bara vissa mitt stöd för sånt här och grattis till den lyckliga vinnaren!

Medlem

Väldigt snällt av dig att ge bort spelet, säger som Zalcore att det uppskattas starkt även om jag inte vinner. Lycka till med studierna sen, ska också börja igen snart med

Skrivet av Natrium:
Skrivet av kalle.lindestrom:

bra spel. ingen som vill spela genom hamatchi med mig dock mutter

Humm... av vilken anledning behöver du spela med någon i detta spel genom hamatchi,,, det luktar lurt,, när spelet funkar helt utmärkt att spela med andra genom steam... Vad kan det vara som gör att inte du kan det kalle

host...host..pir...host..

jag vet. sk'ms men jag har inte råd:( jag önskar att jag kunde skulle utan tvekan betala direkt. om jag vinner ska jag i alla fall se till att en polare får en kopia så har jag betalat för mig


signatur

New life, New hope

Medlem

Kan absolut tänka mig det

Medlem

Jagjagjagjagjag!

Medlem

Jättegärna! Antar jag kan ge bort mitt Dead Space 3 också nu när folk känner sig givmilda. Fick det från något Humble Bundle för ett tag sen och orkar inte installera Origin så PM mig innan fredag kl 12 så slänger jag iväg koden efter jobbet

Inte värt mycket pengar, men kanske kan glädja nån i alla fall.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Härlig inställning! Väldigt intresserad av spelet men jag avstår från tävlandet då jag har bra nog ekonomi att köpa spelet. Vill bara vissa mitt stöd för sånt här och grattis till den lyckliga vinnaren!

Instämmer! Lycka till med studierna, Mimer!


signatur

// P

Medlem

Jag vill inte vara med i utlottningen men vill ge dig en tumme upp för din givmildhet.

Medlem
Medlem

Tack för chansen.

är gärna med i utlottningen!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Är gärna med Recensionerna ger goosebumps!

Medlem

Är sjukt sugen på detta spel, räkna med mig!

Medlem

Giefplxkthxbye

Medlem

Kikat på detta spel en längre stund, så JA TACK!

Medlem

Ja, jag har kollat in detta spelet sen det började skrivas om det. Som arbetslös så hoppas till slut att det är jag som står där som vinnare via slumpen. Längtar till att få slösa en massa timmar på detta spel.


signatur
Medlem

Jag är gärna med i lottningen

Medlem

Jag är gärna med!

Medlem

Bockar och bugar för Mimer's fantastiska generositet.

Medlem

Må den stora RNGuden vara med er alla!

Medlem

Vill ha! Fattig student är jag ej, men tvåbarnsfar mitt i husrenovering så spelkontot är inte fett

12
Skriv svar