FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
monsterbenke
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 293

Kostar 28 euro nytt(250kr). Ge mig ett erbjudande så blir det förmodligen ditt ;)

monsterbenke
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 293

rättelse, har 4 st fullversioner tom. lr ja, en vän har 2 även han.

joffjoff
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-09
Inlägg 441

Dem nycklarna vi har fått är inte samma som dem man köper. Om man köper så får man några items också vilket man inte får igenom dem Valve gav oss att ge vidare.

Shadee
Titel Stammis
Registrerad 2006-06-01
Inlägg 474

Är inte DOTA 2 Free to play?

fall
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-20
Inlägg 287

Dota 2 kommer bli free to play men äckliga människor som inte har några vänner att spela med säljer sina gratis nycklar dom får.

Apministern
Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 433

monsterbenke skrev:
Kostar 28 euro nytt(250kr). Ge mig ett erbjudande så blir det förmodligen ditt ;)

Ganska osmidig rubrik. Finns det några halv-versioner av Dota2? Nej.

monsterbenke
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 293

ge ett erbjudande sa jag :) kan lika gärna vara 100 spänn. det är ju ändå fullversion, och jo det är free 2 Play, inte gratis att ladda ner :p

och varför är rubriken osmidig? det är fullversioner, och står fullversioner, att vara tydlig är väl ganska viktigt.

får känslan av att folk tror att jag ville ha 250kr, och det har jag förstås inte väntat mig! my bad

fall
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-20
Inlägg 287

Ge bort dom för fan! Herrejävlar....

monsterbenke
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 293

ingen har ju ens bett om det

fall
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-20
Inlägg 287

Eftersom du skriver att du säljer dom, men jag tar dom gärna eftersom jag har delat ut alla mina nycklar redan och känner många som är i behov.

joffjoff
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-09
Inlägg 441

fall skrev:
Eftersom du skriver att du säljer dom, men jag tar dom gärna eftersom jag har delat ut alla mina nycklar redan och känner många som är i behov.

Jag har två nycklar så om du känner någon som vill ha så kan du skicka mig deras mail-adress eller steam konto namn så kan jag skicka mina.

fall
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-20
Inlägg 287

joffjoff skrev:
fall skrev:

Jag har två nycklar så om du känner någon som vill ha så kan du skicka mig deras mail-adress eller steam konto namn så kan jag skicka mina.

Tusen tack! Skickar ett pm till dig.

Apministern
Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 433

monsterbenke skrev:
ge ett erbjudande sa jag :) kan lika gärna vara 100 spänn. det är ju ändå fullversion, och jo det är free 2 Play, inte gratis att ladda ner :p

och varför är rubriken osmidig? det är fullversioner, och står fullversioner, att vara tydlig är väl ganska viktigt.

får känslan av att folk tror att jag ville ha 250kr, och det har jag förstås inte väntat mig! my bad

Well, ska jag sälja en bil skulle jag inte skriva "Den har fyra däck"

Tycker bara att skriva fullversion är onödigt då det inte finns halvversioner eller en fjärdedels versioner. Men men.

monsterbenke
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 293

för det första är jag inte du. och för det andra ligger annonsen i Köpes/SÄLJES, inte ges bort, så allt gnäll är obefogat. varför skriva öht om man inte vill något alls som har med annonsen att göra? ganska dumt. men eftersom alla grinar och behöver ny blöja tack vare det hela så ska jag ge bort skiten :) jag behöver dom ändå inte.

fall
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-20
Inlägg 287

monsterbenke skrev:
för det första är jag inte du. och för det andra ligger annonsen i Köpes/SÄLJES, inte ges bort, så allt gnäll är obefogat. varför skriva öht om man inte vill något alls som har med annonsen att göra? ganska dumt. men eftersom alla grinar och behöver ny blöja tack vare det hela så ska jag ge bort skiten :) jag behöver dom ändå inte.

Eftersom jag inte har något liv så tänker jag kommentera ytterligare.
För det första så grinar jag inte, och det som stör mig är grejen att du försöker tjäna pengar på ett spel som kommer bli free to play.

Valve ger inte ut extra nycklar till folk för att dom ska säljas vidare om du tror det.

monsterbenke
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 293

bryr mig inte vad valve gör lr varför :) och free to play är Fortf inte samma som gratis att köpa/ladda ner. 2 helt olika saker rent av som inte har med varann att göra alls. men det är kul när folk håller på och jiddrar :) då får ju jag jävlas tillbaka ;)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 395 medlemmar online. 8 foruminlägg har postats idag.

FZ