Intressekoll - Hårdvara

Medlem
Intressekoll - Hårdvara

Tjooo,

Det är så att företaget håller på att flytta och all gammal skit ska bort.
Tänkte höra mig för vad folk tror om gamla saker. Om det är något av intresse eller kan vara värt lite cash. Får nämligen ta vad jag vill från det som slängs.

Det är "fullt" brukbara gamla P4 datorer, ibland någon enstake core 2 duo dator,
Massa tonerkits, möss, tangentbord, kablage.

Så mycket grejer att man mer eller mindre kan starta en Retro-hårdvaru-butik hehe


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Ta ett gäng burkar och släng upp på Blocket, du kan säkert lura nån jäkel
Annars kan du ju alltid ta o ställa upp en mediaserver eller nått hemma.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Äldre datorer kan vara perfekta som servrar, ja. Jag har funderat på att pussla ihop en billig dator själv för en UO-server.

Medlem

jag skulle plocka på mig så många jag kunde och sälja på tradera för några hundralappar st !

Medlem

Jag kan vara intresserad av en hel del (om du säljer).
Är i behov av hårdvara, kablage och utrustning för ett projektarbete i skolan, men det måste isåfall vara mycket billigt

Kan kanske köpa en dator om du säljer?

Medlem

Har du något grafikkort liggandes? Är intresserad av ett som ligger i klass med HD 4890.

Medlem

Grafikkort är även intressant för min del, dock så behöver det inte vara i 4890 klass. PCIE med 512MB som lägst är dock krav.

Medlem

Jag håller på o letar efter 2x2GB Corsair PC6400, nämligen sådana här; http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=515212 .. Har du? PM:a


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

1
Skriv svar