Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 852
Fick lust att köra igenom det gamla liret innan jag spelar det nya, då jag aldrig hann klara spelet innan jag tappade bort skivan. Om det är någon som har spelet i gott skick så kan jag tänka mig att köpa det för max en hundralapp.
/7
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 263
Vill du verkligen förstöra Dungeon Siege genom att spela 2:an? Det har verkligen inte åldrats bra, supergrötig grafik bl. annat. (det reagerade jag iofs på redan då det kom, ettan ser bättre ut imo).
-Det nya? Vilket nya? Ser reklam på sidan om nått fantasyspel med nån korp och en tjej med eldhår, men det e fan INTE ett nytt Dungeon Siege.
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 255
Jag har ds2 att sälja. 100kr låter väldigt bra.
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 852
Det går inte att förstöra det första spelet. Tvåan är inte lika bra, det kan jag hålla med om, men jag vill spela igenom det oavsett.
Trean har jag inte spelat, men det är ett nytt spel i Dungeon Siege-serien 
Ska kolla in lite recensioner innan jag köper det, men jag har låga förväntningar.
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 852
magma skrev:
Jag har ds2 att sälja. 100kr låter väldigt bra.
PM:ar dig straxt
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 263
73mpl4R skrev:
Ska kolla in lite recensioner innan jag köper det, men jag har låga förväntningar.
Hur menar du nu "nytt i DS serien"?
E du en såndär som påstår att det finns tre Highlander* filmer också? Jösses
*Ja, det finns Highlander och Highlander 3: The Sorcerer, nån annan vet jag inte om, LALALABINGOLINGO *springer runt med fingrarna i öronen*
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 852
Zymac skrev:
73mpl4R skrev:
Hur menar du nu "nytt i DS serien"?
E du en såndär som påstår att det finns tre Highlander* filmer också? Jösses
*Ja, det finns Highlander och Highlander 3: The Sorcerer, nån annan vet jag inte om, LALALABINGOLINGO *springer runt med fingrarna i öronen*
Jag menar precis det jag skrev, med undantag om man räknar med expansionerna
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 263
Förstår inte alls vad du pratar om, finns Dungeon Siege 1 o 2 + exp, nått fler har har inte sett röken av, *Denial is not just a river in Egypt*
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 852
Precis, och sen så släpps ju DS 3 imorgon om allt går rätt till.
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 263
DS 3? e det nån ny IP eller?
Nää men seriöst. Dungeon siege 3 är inte DS, demot hade ingen som helt känsla av dungeon siege, bara nått kasst fantasy hack n'slash med USLA kontroller. (dåliga på xbox, ännu värre på PC har jag läst) och usla menyer/inventory.
nää DS1 och Legends of Arranna e fortfarande = Dungeon siege för mig.