K: Nes i Örebro området

Medlem
K: Nes i Örebro området

Intresserad av att köpa en Nes för en vettig summa. Får gärna ingå några spel i paketet. Bör helst vara så man kan åka och hämta det, runtomkring Örebro området.

Medlem

Om du inte får fatt i någon kan du ju kolla www.spelbutiken.se De har en massa retro-konsoler.

Medlem

Tjena mannen allt bra?

Bra tips fast försöker köpa privat i första hand många företag ska ha såna ockerpriser tyvärr. Fast klart dom ska tjäna på sakerna. Har även Ploppsi i Örebro som säljer en massa gamla spel och liknande. Funderar på att kolla upp i veckan där.

Medlem

Jo tack, bara fint. Haft det gött under påsk och suttit och lirat Portal 2.

Vad ska du med en gammal NES till då ? Ge bort i present eller ha själv ?

Medlem

Ha själv så klart. Kul att ha lite retro att spela på. Sen äger jag redan Snes, N64, GC och Wii så tänkte att få en komplett samling av stationära Nintendo konsoller.

Medlem

Finns ett NES på KaptenKrok för 699:- beg, tycker det är ett bra pris
Sen har dom många NES spel (beg) till bra pris.

Har handlat där en gång förut och tycker att dom är bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Man måste ha kontakter i retrovärlden. Gå på någon mässa eller gather om du kan.
Då kan du få nyservade konsoler, kontroller och spel betydligt billigare. That's how I roll!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jo det vore absolut något. Är ingen super retro människa, men tycker det är kul att köpa lite skoj grejjer ibland. Vore faktiskt skoj att ta sig till någon retro mässa i sommar. Tråkiga är att jag är nog den enda i min kompis krets som är intresserad. Inte så kul att åka iväg själv.

Har faktiskt ropat in en Nes med 2 dosor och super mario på tradera för 360kr plus frakt. Sen om det var dyrt eller inte det vet jag inte, Men hoppas den funkar bra, borde få den imorgon eller på fredag.

Medlem

Det lät ju faktiskt som ett mycket rimligt pris !
Grattis till "vinsten" då

Medlem
Medlem

Det är ett bra pris, så länge allt fungerar felfritt!

Retromässor poppar upp titt som tätt, men det lättaste att hitta är retro-gathers. Brukar finnas i de flesta större orter några gånger om året.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar