KÖPES: Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition (PC)

KÖPES: Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition (PC)

Tja!

Jag köper Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition till PC.

PM:a eller skicka mail, helst mail för den läser jag varje dag.

Mvh
David

Medlem

http://www.webhallen.com/spel/pc/95011-battlefield-bad_compan... Eller söker du bara efter en kopia du kan spela singleplayer?

Skrivet av Qrush:

http://www.webhallen.com/spel/pc/95011-battlefield-bad_compan... Eller söker du bara efter en kopia du kan spela singleplayer?

Jag söker Limited Edition som det står ovan, ej standardversionen för den finns det gott om begagnat.

Medlem

Tänk bara på att koden man använder till Limited Edition unlocksen låses till ens EA konto. Går alltså bara att använda en gång.

Skrivet av Fletchett:

Tänk bara på att koden man använder till Limited Edition unlocksen låses till ens EA konto. Går alltså bara att använda en gång.

Ojdå, då är det ju kört om inte någon har ett helt nytt inplastat Limited Edition vilket ju är nästan helt osannolikt. Jag får nog ta och köpa standardversionen. Ville så gärna ha dartpistolen som man fäster på fordon (och människor) för att sedan låsa raketen till det. =(

Men tack i alla fall för rådet, det var uppskattat!

Medlem

Fast den kan du ju få i vanlig version också om jag inte minns rätt, den bara låses upp på direkten på Limited.


signatur

Videomupp

Skrivet av WildThing:

Fast den kan du ju få i vanlig version också om jag inte minns rätt, den bara låses upp på direkten på Limited.

Nu förstod jag inte vad du skrev. Vad syftar du på?

EDIT: Jaha, du menar dartpistolen. Låses de andra sakerna också upp i efterhand i standardversionen, dvs:

Improved Vehicle Armor
Vehicle Alternate Fire
Vehicle Motion Sensor

Ang. Battlefield 1943 vapen, är de endast för Limited Edition då?

Medlem

Wiki säger detta iaf :

As a pre-order promotion, EA offered the Limited Edition of Bad Company 2 at normal pricing. By pre-ordering the Limited Edition, buyers of the PC version were given early access to the closed beta from January 28 to February 25.[13] In addition, owners of the Limited Edition on all systems were given early access to numerous weapons and vehicle perks, which included the M1A1 Thompson and an M1911 pistol, as well as four vehicle perks[14]

Dock så står det att man får Garanden bara om man är BF veteran, dvs om man har 2 eller mer BF spel reggade på ett EA konto.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Dock så står det att man får Garanden bara om man är BF veteran, dvs om man har 2 eller mer BF spel reggade på ett EA konto.

M1 Garand får man när man får BF Veteran status. Vilket man får om man äger 1 eller mer spel utöver Bad Company 2 i BF serien, på sin registrerade mail hos EA. Eller fall man har ett konto på deras gratis internet spel Battlefield Heroes. (Måste vara samma mail som är reggad på EA)

Köpte ett nytt BF BC2 igår, men det var inte så "nytt" som jag trodde. Det visade sig att förra köparen, som tydligen lämnat tillbaka spelet hade använt serienumret och sen lämnat tillbaka spelet eftersom man inte behöver någon skiva för att spela.

Så när jag äntligen köper det förbannade spelet så kan jag inte spela online!!!

Och butiken har inga andra exemplar inne för tillfället, utan de sa att de beställt flera och att de kontaktar mig när de kommer. SUCK!!!

Och ja, jag har redan spelat singleplayer, den kortaste någonsin. Klart efter ca 6 timmar.

Medlem

hej jag har m1 . när jag köpe min då boka jag min .

1
Skriv svar