S: Asus VG248QE 144 Hz-skärm

S: Asus VG248QE 144 Hz-skärm

Hej!

Jag har en Asus VG248QE (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1520860) som jag vill sälja. Skärmen är 24 tum, har 144 Hz, full HD och 1 ms responstid. Den har pivotfunktion, är höj- och sänkbar samt tiltbar och har ingångar för DP, HDMI, DVI/DVI-D samt 3.5 mm ljud. Skärmen har inga döda pixlar, köparen har givetvis möjligt att verifiera detta vid köptillfället. Skärmen är i bra skick, men är man riktigt petigt så syns ett par lättare repor på foten.

Kvitto finns, men butiksgarantin har gått ut. Tillverkargarantin ska dock, enligt Asus hemsida, gälla ungefär ett år till. Skärmen finns centralt i Uppsala och upphämnting skulle vara att flöredra. Möjighet att skicka skärmen finns dock.

Angående pris så är det bud som gäller. Håll er till någorlunda rimliga bud, bara, Jag kan släppa ifrån mig skärmen för ett lägre pris än de flesta, under förutsättning att köparen är seriös och ute efter att göra en så smidig affär som möjligt.

Jag kan nås antingen via e-post: Christopher.Lundgren@Bahnhof.se eller telefon 0723659665.

Jag hoppas att jag inte skrämmer iväg någon genom att detta är mitt första inlägg. Är aktiv på Sweclockers under samma nick.

Är det ingen på FZ som spelar PC-spel, eller vad behöver jag göra för att få er att börja lägga bud?

Medlem
Skrivet av Strangeattractor:

Är det ingen på FZ som spelar PC-spel

Jo, men vi gör det på bra skärmar


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ett tips är att slänga upp den på Blocket eller Sweclockers. Då lär du få den såld på nolltid

1
Skriv svar