S: Battlefield - Bad Company 2 musmatta

Medlem
S: Battlefield - Bad Company 2 musmatta

Jag har en oanvänd musmatta sedan ett tag tillbaka som jag inte har någon användning för. Det är på tok för stor för mitt lilla skrivbord. Tydligen ska den vara producerad i väldigt liten upplaga och ska fungera utmärkt till gaming. Förpackning är bruten men musmattan är splitterny eftersom jag inte använt den. Jag vet inte vad den kan vara värd idag men tror att nypris låg på ca 300 kr, därför får den som är intresserad komma med bud som jag nappar på!

Jag tror att det är den precis den här jag har: http://www.webhallen.com/hardvara/108170-qpad_ct_large-battle...

Medlem

Köpte Webhallens sista exemplar i söndags för 49kr just den du länkade till, inga fler kommer tryckas så de borde ju i princip vara dyrare nu. Men ja, Qpad limited ed. licens musmattor kostar runt 250-300kr i vanliga fall.
Musmattan mäter 45x29x4 (bredd, höjd, tjocklek) så den är rätt stor.

Väntar ivrigt på Sweclockers musmattor dock

Medlem

Ah, tack för vidare info! Hoppas du är nöjd med den

Inaktiv

Synd ma int had nå peningan...


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

finns den kvar? och i såfall vart finns den?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Ja, den finns fortfarande kvar, den finns i Järfälla, Stockholm. Jag är utomlands just nu men finns intresset kvar fram till den 25e igen så kan vi säkert ordna något

Medlem

låter bra


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Nu är jag hemma igen! Skicka iväg ett PM så kommer vi överens om något!

Medlem

Musmattan finns fortfarande kvar för den som är intresserad!

Medlem

Har nog ett visst intresse för denna då jag tolkat det som att det är en ganska rejäl matta, vilket jag föredrar.
Hur vart priset?

1
Skriv svar